Ona myśli tylko o pieniądzach… bo jest kobietą?
„Lubi się kłócić…”; „Dużo gada…” ;„Dba o twoje pieniądze…” – hasła plakatów społecznej akcji „Women acknowledged” realizowanej przez PPS to przykłady stereotypowego myślenia o cechach, jakie przypisujemy kobietom w ich miejscu pracy. Czy sprawiedliwie obarczamy wykształcone specjalistki takimi komentarzami? Inicjatywa realizowana w Republice Południowej Afryki wychodzi naprzeciw społecznej stygmatyzacji kobiet.
Firma PPS zajmująca się dostarczaniem usług finansowych w RPA stanęła do walki z uprzedzeniami i niesprawiedliwym traktowaniem kobiet. W przedstawionej plakatowej kampanii prezentuje zestawienie wykształconych kobiet wraz z stereotypowo przypisywanym im cechom. Akcja ma na celu wzbudzić społeczną dyskusję, zachęcając do refleksji czy miejsce dietetyczki faktycznie jest w kuchni?
– Dzięki tej kampanii, mamy nadzieję, przekonamy kobiety do przełamywania szklanego sufitu i odnoszenia sukcesów bez względu na swoją płeć – komentuje Ayanda Seboni, group executive brand, marketing & communications w PPS.
For Mathapelo Chaba, working in our Claims division was like experiencing a new world. However, she quickly learned that…
Opublikowany przez PPS For Professionals Wtorek, 11 września 2018
Kampania realizowana jest w social mediach (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, WhatsApp, YouTube) oraz prasie. Za jej realizację odpowiada PPS w Republice Południowej Afryce.
READ: How Nokulunga Goba has taken charge of the project management space because her confidence and leadership skills were developed #WhyPPS https://goo.gl/dUQmyM
Opublikowany przez PPS For Professionals Czwartek, 27 września 2018
Szczegółowe informacje znajdują się na www.pps.co.za. You can also follow PPS on Facebook, Twitter or on Instagram.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
04.04.2025
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
31.03.2025
Ilu Polaków źle znosi zmianę czasu?