logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 300 tysięcy złotych na stypendia od IKEA FAMILY
09.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

300 tysięcy złotych na stypendia od IKEA FAMILY



IKEA ogłosiła wyniki pilotażowej edycji ogólnopolskiego programu stypendialnego pod hasłem „Na Rodzinę Można Liczyć”, realizowanego przez IKEA FAMILY we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Celem programu jest wsparcie uczniów, którzy mają ograniczone możliwości rozwoju ze względu na trudną sytuację życiową w ich rodzinach.

Program „Na Rodzinę Można Liczyć” powstał w odpowiedzi na potrzeby w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych dzieci w Polsce. Celem akcji było także zainteresowanie Polaków rozwojem kapitału intelektualnego nastolatków. Od 9 lipca do 19 sierpnia dzieci mógł wesprzeć każdy członek Klubu Miłośników Domu IKEA FAMILY. Za każde okazanie karty IKEA FAMILY przy kasie podczas zakupów w sklepie IKEA, firma przekazywała po 50 groszy na konto funduszu stypendialnego. Na konto funduszu wpłynęło 146.769,50 zł, przy czym największa kwota w wysokości 25.024 zł została przekazana przez sklep w Katowicach. Ponadto firma zamierza podwoić zgromadzone środki i przekazać na stypendia edukacyjne łącznie 293.539 zł.

Stypendia będą przyznawane uczniom V i VI klas szkół podstawowych, a także gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Aby wziąć udział w programie, każda zainteresowana szkoła musi do 15 września 2012 roku wypełnić formularz zgłoszeniowy i podpisać umowę z Fundacją Świętego Mikołaja. Uczniowie będą mogli składać wnioski o stypendia do 26 września 2012 roku, a lista stypendystów zostanie ogłoszona do 12 października br. Szczegółowe informacje na temat warunków uczestnictwa w programie „Na Rodzinę Można Liczyć” znajdują się na stronie www.IKEA.pl/stypendia.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek