IKEA ogłosiła wyniki pilotażowej edycji ogólnopolskiego programu stypendialnego pod hasłem „Na Rodzinę Można Liczyć”, realizowanego przez IKEA FAMILY we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Celem programu jest wsparcie uczniów, którzy mają ograniczone możliwości rozwoju ze względu na trudną sytuację życiową w ich rodzinach.
Program „Na Rodzinę Można Liczyć” powstał w odpowiedzi na potrzeby w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych dzieci w Polsce. Celem akcji było także zainteresowanie Polaków rozwojem kapitału intelektualnego nastolatków. Od 9 lipca do 19 sierpnia dzieci mógł wesprzeć każdy członek Klubu Miłośników Domu IKEA FAMILY. Za każde okazanie karty IKEA FAMILY przy kasie podczas zakupów w sklepie IKEA, firma przekazywała po 50 groszy na konto funduszu stypendialnego. Na konto funduszu wpłynęło 146.769,50 zł, przy czym największa kwota w wysokości 25.024 zł została przekazana przez sklep w Katowicach. Ponadto firma zamierza podwoić zgromadzone środki i przekazać na stypendia edukacyjne łącznie 293.539 zł.
Stypendia będą przyznawane uczniom V i VI klas szkół podstawowych, a także gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Aby wziąć udział w programie, każda zainteresowana szkoła musi do 15 września 2012 roku wypełnić formularz zgłoszeniowy i podpisać umowę z Fundacją Świętego Mikołaja. Uczniowie będą mogli składać wnioski o stypendia do 26 września 2012 roku, a lista stypendystów zostanie ogłoszona do 12 października br. Szczegółowe informacje na temat warunków uczestnictwa w programie „Na Rodzinę Można Liczyć” znajdują się na stronie www.IKEA.pl/stypendia.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”