30 procent wszystkich utonięć w Polsce to wypadki związane ze spożywaniem alkoholu – o tej statystyce zawiadamia kampania społeczna „30 procent”.
Kampania polega na ekspozycji w sezonie letnim plakatów i billboardów promujących trzeźwy wypoczynek nad wodą. Przygotowano również gadżety promujące kampanię: piłki plażowe i etui wodoodporne na telefon.
Organizatorem kampanii jest Województwo Zachodniopomorskie. Partnerami przedsięwzięcia są Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego oraz samorządy gminne.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie