30 procent wszystkich utonięć w Polsce to wypadki związane ze spożywaniem alkoholu – o tej statystyce zawiadamia kampania społeczna „30 procent”.
Kampania polega na ekspozycji w sezonie letnim plakatów i billboardów promujących trzeźwy wypoczynek nad wodą. Przygotowano również gadżety promujące kampanię: piłki plażowe i etui wodoodporne na telefon.
Organizatorem kampanii jest Województwo Zachodniopomorskie. Partnerami przedsięwzięcia są Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego oraz samorządy gminne.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji