logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 30-latek prosi o rękę nastolatki
01.12.2016
Tematy: Kampanie, Norwegia, Pomoc rozwojowa

30-latek prosi o rękę nastolatki

Your browser does not support the video tag.


Znam Pana córkę z klubu młodzieżowego, spotykamy się, zależy mi na niej, myślę, że powinniśmy się pobrać – takim wyznaniem zaskakiwał 30-letni mężczyzna ojców 12-13-letnich dziewczynek. Ojcowie najpierw nie wierzyli własnym uszom, gdy sytuacja stawała się napięta, wyjaśniał swój prawdziwy cel. Wiedziały o nim uprzednio także dziewczynki i ich matki.

Aktor wystąpił w akcji zorganizowanej przez norweską organizację BØRNEfonden (Children & Youth Foundation), która miała zwrócić uwagę na problem małżeństw dziewczynek z dorosłymi w Mali. Jak podaje organizacja, codziennie w tym kraju 82 dziewczynki poniżej 15. roku życia biorą ślub. 

Kampanię opartą na podobnym pomyśle przeprowadził pod koniec 2014. norweski oddział organizacji Plan. W internecie pojawił się blog prowadzony w imieniu 12-letniej Norweżki, która opisywała swoje przygotowania do ślubu z 25 lat starszym narzeczonym, co miało poprawić sytuację materialną jej rodziny. Jej wyznania wzbudziły poruszenie w sieci, zaalarmowano policję i opiekę społeczną. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.



Nazwa kampanii:
How old is old enough?
Czas:
2016.11.22
Nadawca:
BØRNEfonden(Children & Youth Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
Robert/Boisen &Like, Gobsmack Production
Adresaci:
Rodzice nastoletnich dzieci, opinia publiczna





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek