logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  02.07.2013

283 tys. zł od IKEA



Zakończyła się druga edycja ogólnopolskiej akcji „Na Rodzinę Można Liczyć” organizowanej przez firmę IKEA Retail we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Dzięki zebranym środkom, do utalentowanej młodzieży trafi w postaci stypendiów 283 140 zł. Wsparciem objęci zostaną zdolni i zaangażowani społecznie uczniowie wybranych szkół, które zgłosiły chęć udziału w programie.

Opłaty za zajęcia pozaszkolne, zakup instrumentów muzycznych i sprzętu komputerowego, wyjazdy edukacyjne, obozy sportowe oraz harcerskie, finansowanie udziału w dodatkowych zajęciach i kursach to przykładowe cele, na które przeznaczone zostaną środki zebrane w ramach akcji „Na Rodzinę Można Liczyć”. Zakwalifikowane do programu szkoły otrzymają środki na stypendia w wysokości od 2 do 12 tys. zł, w zależności od wielkości placówki.

W akcji uczestniczyć mógł każdy członek Klubu Miłośników Domu, który w okresie od 29 kwietnia do 9 czerwca 2013 roku zrobił zakupy w dowolnym sklepie sieci IKEA i okazał przy kasie swoją kartę IKEA FAMILY. Za każde użycie karty firma przekazywała 50 groszy na specjalnie utworzony Fundusz Stypendialny. IKEA zdecydowała się podwoić zebraną kwotę 141 570 zł. W pierwszej edycji akcji, realizowanej w 2012 roku, do uczniów trafiła podobna kwota w wysokości 293 539 zł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek