logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 283 tys. zł od IKEA
02.07.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

283 tys. zł od IKEA



Zakończyła się druga edycja ogólnopolskiej akcji „Na Rodzinę Można Liczyć” organizowanej przez firmę IKEA Retail we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Dzięki zebranym środkom, do utalentowanej młodzieży trafi w postaci stypendiów 283 140 zł. Wsparciem objęci zostaną zdolni i zaangażowani społecznie uczniowie wybranych szkół, które zgłosiły chęć udziału w programie.

Opłaty za zajęcia pozaszkolne, zakup instrumentów muzycznych i sprzętu komputerowego, wyjazdy edukacyjne, obozy sportowe oraz harcerskie, finansowanie udziału w dodatkowych zajęciach i kursach to przykładowe cele, na które przeznaczone zostaną środki zebrane w ramach akcji „Na Rodzinę Można Liczyć”. Zakwalifikowane do programu szkoły otrzymają środki na stypendia w wysokości od 2 do 12 tys. zł, w zależności od wielkości placówki.

W akcji uczestniczyć mógł każdy członek Klubu Miłośników Domu, który w okresie od 29 kwietnia do 9 czerwca 2013 roku zrobił zakupy w dowolnym sklepie sieci IKEA i okazał przy kasie swoją kartę IKEA FAMILY. Za każde użycie karty firma przekazywała 50 groszy na specjalnie utworzony Fundusz Stypendialny. IKEA zdecydowała się podwoić zebraną kwotę 141 570 zł. W pierwszej edycji akcji, realizowanej w 2012 roku, do uczniów trafiła podobna kwota w wysokości 293 539 zł.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek