David Beckham wypowiada kampanię „Malaria must die”!
Każdego roku diagnozuje się ją u 220 mln osób, doprowadza do śmierci aż pół miliona ludzi rocznie, powoduje trzy czwarte zgonów wśród dzieci poniżej 5. roku życia – malaria. Zakaźna choroba kojarzona z odległym rejonem Afryki, może dotknąć każdego z nas. David Beckham ruszył komarom do ataku, wypowiadając kampanię „Malaria must die”!
Fundacja Malaria No More, której założycielem jest David Beckham, chce podnieść świadomość mieszkańców Wielkiej Brytanii na temat malarii i przeciwdziałania śmiertelnej chorobie. W przygotowanym we współpracy z Ridleyem Scottem i agencją R/GA Creative spocie pojawia się światowej sławy piłkarz zaatakowany przez rój komarów. Zamknięty w urnie z przezroczystymi ścianami, zwraca uwagę na to, że choć „jego pudełko” jest czyste, to rzeczywistość zewnętrzna pełna jest śmiercionośnych komarów. Co drugie dziecko na świecie, które umiera, umiera właśnie z powodu malarii. Jak twierdzi Beckham „jest to całkowicie nie do przyjęcia, jeżeli wiemy jak z tym problemem walczyć”. W kwietniu 2018r. w Londynie odbędzie się spotkanie szefów rządów Wspólnoty Brytyjskiej. Piłkarz apeluje do podjęcia działań, które mające na celu walkę z przerażającą chorobą.
David Beckham leads the fight | Malaria Must Die
Why is David Beckham in a box surrounded by a swarm of mosquitoes? Stand with us and be a part of the generation that ends malaria for good! #MalariaMustDie http://www.malariamustdie.com
Opublikowany przez Malaria Must Die na 12 lutego 2018
„Komary są irytujące w takich miejscach, jak Wielka Brytania, ale w wielu częściach świata ukąszenie przez komara jest śmiertelnie groźne, czego dowodzą dane: co drugie dziecko na świecie umiera z powodu tej choroby” – mówi David Beckham, założyciel organizacji Malaria No more.
Specjaliści z Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie przekonują, że co roku około 15tys. Europejczyków przywozi malarię z wakacji. Drugie tyle osób z tzw. „rejonów niemalarycznych” staje się roznosicielami choroby. W Polsce średnio co 6 miesięcy dochodzi do zgonu z powodu malarii.
W ciągu najbliższych trzech lat, działania prowadzone przez agencję R/GA Creative będą wspierać kampanię „Malaria must die”. Więcej informacji znajduje się na oficjalnej stronie https://www.malariamustdie.com/ oraz w social mediach.
In April, leaders will meet in London for the Commonwealth Heads of Government Meeting. Help us make sure malaria is a focus. Share and declare #MalariaMustDie
Opublikowany przez Malaria Must Die na 6 lutego 2018
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli


