logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 28 krajów, 450 miast, globalne cele
30.09.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Inne, Pomoc rozwojowa

28 krajów, 450 miast, globalne cele



Ruszyła polska odsłona kampanii "Project Everyone", projektu informującego o globalnych celach, jakie ONZ chce osiągnąć do 2030 r. 

Cele ONZ podczas kolejnych 15 lat skupiają się wokół walki z ekstremalnym ubóstwem i przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym. Celem kampanii jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców na całym świecie. Agencja Posterscope jest globalnym partnerem akcji. Na całym świecie zaangażowano w akcję ponad 125 partnerstw z właścicielami nośników OOH, informacje ukażą się na 140 tys. nośników OHH usytuowanych w 450 miastach w 28 krajach. O nowych celach ONZ będą informować m.in. nośniki znajdujące się na Piccadilly Circus w Londynie, Swanston Street w Melbourne, Bukit Bintang w Kuala Lumpur czy na Times Square w Nowym Jorku.

We wrześniu 2015 r. w siedzibie ONZ w Nowym Jorku zapadły decyzje dotyczące celów organizacji na najbliższe 15 lat. Przedstawiciele 193 krajów członkowskich organizacji zdecydowali, że priorytetem będzie walka z ekstremalnym ubóstwem oraz postępującymi zmianami klimatycznymi. Aby zapewnić realizację tych celów do 2030 roku niezbędna jest globalna akcja informacyjna dotycząca priorytetów na najbliższe lata. Globalna kampania informacyjna powstała z inicjatywy Richarda Curtisa, brytyjskiego scenarzysty, producenta i reżysera filmowego.

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Posterscope w partnerstwie z wybranymi właścicielami nośników reklamowych zbudowała sieć ponad 21 tys. ekranów. Do akcji przyłączyły się AMS, Stroer, Big Format TV, IMS, Screen Network, Metromedia i Benefit TV.

Do zespołu założycielskiego projektu należą: Aviva, Getty Images, Standard Chartered, Unilever, Akshaya Patra, Fundacja Billa i Melindy Gates, Global Citizen, Google, Huffington Post, ONE, Penguin Random House, Reliance Group, Save the Children, SAWA, UNDP, UN Foundation, UNICEF, Universal South Africa, Virgin, Vodafone Foundation, WeTransfer i Wikipedia.



Nazwa kampanii:
Project Everyone
Czas:
2015.9.26 - 2015.10.2
Nadawca:
ONZ; Aviva, Getty Images, Standard Chartered, Unilever, Akshaya Patra, Fundacja Billa i Melindy Gates, Global Citizen, Google, Huffington Post, ONE, Penguin Random House, Reliance Group, Save the Children, SAW
Media:
Billboardy
Adresaci:
Obywatele





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek