logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 2750 litrów krwi od FagorMastercook
06.02.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

2750 litrów krwi od FagorMastercook



Klub Honorowych Dawców Krwi przy FagorMastercook rozpoczął swoje działanie w listopadzie 1976 roku, z inicjatywy dwóch pracowników ówczesnego Wrozametu. W trakcie 36 lat jego istnienia członkowie klubu oddali łącznie 2750 litrów krwi, a w 2012 – 71,65 litrów. Krew oddało w sumie niemal pół tysiąca krwiodawców. Obecnie w klubie zrzeszonych jest 63 członków, w tym 12 kobiet.  W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy do akcji dołączyło 15 nowych dawców. Zdarza się, że krew jest zbierana również na rzecz któregoś z pracowników lub członka jego rodziny.

W 2012 r. dla chorej mamy jednego z naszych pracowników zorganizowaliśmy akcję oddawania płytek krwi. W związku z tym, że ich przydatność wynosi tylko 24 h trzeba je oddawać na bieżąco i w krótkim czasie. Z kolei dla żony jednego z pracowników zbieraliśmy krew potrzebną do operacji – mówi Tadeusz Skoczek, prezes klubu.

Honorowym krwiodawcą może zostać każda zdrowa osoba w wieku 18-65 lat. W firmie, co najmniej raz na kwartał, organizowane są spotkania informacyjne dla osób potencjalnie zainteresowanych przystąpieniem do klubu oraz dla jego członków. Na koniec każdego roku odbywają się też podsumowania działań. Dodatkowo informacje, mające na celu popularyzowanie akcji, zamieszczane są na tablicach, w gazetkach firmowych, a członkowie klubu otrzymują dyplomy i drobne upominki.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek