Dzisiaj rusza finałowa kampania starań Warszawy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Niezbyt zaskakujące hasło „kandyduje(MY)” zilustrowane zostało 21 syrenkami reprezentującymi rożne grupy społeczne i zawodowe. Kibic, uczennica, kucharz, kobieta biznesu, didżej, artystka o kulach (?), niemowlę, ojciec, staruszek, cwaniak, kierowca, policjantka, skrzypaczka, skate, student, turystka, kobieta na zakupach, klubowicz oraz tenisistka – oblicza warszawskiej syrenki są rozmaite.
Celem kampanii jest promocja Warszawy jako najlepszej kandydatki do tytułu Europejskiej Stalicy Kultury 2016. Kampania ma również zakomunikować, że program stolicy jako ESK 2016 będzie imiennym zaproszeniem do udziału w kulturze dla każdego warszawiaka.
Jej zadaniem jest uzmysłowienie warszawiakom, że tytuł ESK 2016 to nie tylko szansa na znaczące podniesienie jakości życia kulturalnego w Warszawie na przestrzeni najbliższych lat, ale także możliwość promocji i zwiększania wpływu wielokulturowej Warszawy na obraz Europy.
Autorem kampanii w ramach platformy "zaprojektowano po warszawsku" jest Rene Wawrzkiewicz, a ilustracje przygotował Bartek Drejewicz. Obaj autorzy zrzeszeni są w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. Kampania będzie pokazana na nośnikach outdoorowych, w metrze, na Lotnisku Chopina i na ekranach bankomatów oraz ekranach w centrach handlowych w całym mieście.
Wszystkie 21 syrenek mozna obejrzeć na stronie Urzędu m.st. Warszawy .
Rozstrzygnięcie konkursu na Europejską Stolicę Kultury 2016 r. nastąpi 21 czerwca. Warszawa konkuruje z Katowicami, Wrocławiem, Gdańskiem i Lublinem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca