20 tysięcy osób w akcji „Kto nie przyniesie – odpada!”
W ubiegłą sobotę – 12 maja w 15 miastach Polski odbyła się trzecia edycja zbiórki opakowań pod hasłem „Kto nie przyniesie – odpada!”. Akcję zorganizowały trzy firmy: Tesco Polska, Carlsberg Polska i Coca-Cola HBC Polska. Merytoryczny patronat objęła Organizacja Odzysku KOBA, odpowiadająca za profesjonalne przetworzenie zebranych podczas akcji odpadów.
Klienci, którzy 12 maja uczestniczyli w akcji „Kto nie przyniesie – odpada”, przynosząc 10 dowolnych opakowań po napojach, otrzymywali w zamian sadzonkę lub 100 zielonych punktów Clubcard. Po raz pierwszy w tym roku do kontenerów można było wrzucić nie tylko opakowania szklane, ale też plastikowe butelki PET i puszki po napojach. Na miejscu akcji klienci mogli samodzielnie skorzystać ze zgniatarek, by zmniejszyć objętość odpadów plastikowych i aluminiowych, które docelowo trafiały do odpowiedniego kontenera.
W akcji wzięło udział 20 tysięcy osób, które na miejsca zbiórek dostarczyły 20 ton butelek szklanych i plastikowych oraz puszek. W zamian za przyniesione zużyte opakowania po napojach, klientom wydanych zostało w sumie 15 tysięcy sadzonek oraz 250 000 zielonych punktów ClubCard.
Tegoroczna zbiórka odbyła się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Częstochowie, Bydgoszczy, Włocławku, Gorzowie Wielkopolskim, Rzeszowie, Szczecinie, Gdańsku, Olsztynie i Gliwicach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach