logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 20 tysięcy kwiatów, ziół kuchennych i sadzonek za odpady
25.05.2012
Tematy: Wydarzenia

20 tysięcy kwiatów, ziół kuchennych i sadzonek za odpady



26 maja 2012 r. po raz kolejny odbędzie się akcja „Warszawskie Dni Recyklingu”, której organizatorem jest Biuro Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy. To VII edycja wydarzenia, którego celem jest promocja postaw proekologicznych oraz zwrócenie uwagi na potrzebę selektywnej zbiórki odpadów i ich odzyskiwania.

Finał akcji odbędzie się w Parku Agrykola (wejście od ulicy Myśliwieckiej). W godzinach 10:00 – 17:00 Warszawiacy będą mieli możliwość uczestnictwa w wielu ekologicznych konkursach, a ponadto w zamian za surowce wtórne lub elektroodpady m.in. otrzymają zielone upominki w postaci roślinek doniczkowych. W tym roku przygotowano ponad 20 tysięcy kwiatów (m.in. pelargonie, begonie, lobelie, aksamitki), ziół kuchennych (m.in. bazylia, oregano, rozmaryn, rukola) oraz sadzonek (m.in. świerki, jodły, tuje, jałowce). Dodatkowo będzie można otrzymać różne ekologiczne gadżety.

Przy stoisku Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie odbędą się liczne zabawy, konkursy i quizy m. in. całodniowe warsztaty origami. Spółka zaprasza najmłodszych uczestników do zabawy na wielkoformatowej grze planszowej, która poza dostarczaniem rozrywki integruje uczestników. Dodatkowo dzieci poprzez zabawę uczą się jak dbać o środowisko naturalne.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek