Obywatel nr 235 zachęca dzieci do konstruowania modeli rakiet. Takie hobby dostarcza obu stronom wiele przyjemności, dopóki dorosły nie okazuje się pedofilem.
W stanie Kolorado pedofilia stanowi poważny problem. Badania przeprowadzone przez organizację Blue Sky Bridge z hrabstwa Boulder wskazują, że 1 na 4 mieszkające w Kolorado dziewczynki oraz 1 na 6 chłopców jest molestowanych seksualnie przed skończeniem 18 lat. Szacuje się także, że każdego dnia, dwoje kolejnych dzieci staje się ofiarami nadużyć seksualnych.
Kampania ma na celu zaostrzenie uwagi rodziców. „It’s not easy to identify a pedophile. You’ve just spent 20 seconds with one” (Nie jest łatwo zidentyfikować pedofila. Właśnie spędziliście z nim 20 sekund) – mówi ciepłym głosem mężczyzna budujący kolorową rakietę.
Co ciekawe, bohater spotu jest prawdziwą postacią. Jeden dzień zajęło nakręcenie spotu w zakładzie karnym w Canon City, gdzie przestępca odsiaduje wyrok.
Kampania reklamowa ma uczyć rodziców jak uchronić dzieci przed molestowaniem. Organizacja Blue Sky Bridge zajmuje się pomocą dzieciom wykorzystywanym seksualnie.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór