logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 2 miliony posiłków Pedigree i Whiskas dla schronisk w całej Polsce
06.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

2 miliony posiłków Pedigree i Whiskas dla schronisk w całej Polsce



W ramach akcji „Kupując, pomagasz” marek Pedigree i Whiskas w dniach 2-13 marca 2012 roku do 20 schronisk w całej Polsce trafi 2.000.000 posiłków dla psów i kotów. Akcja zorganizowana z okazji Światowego Dnia Zwierząt przez firmę Mars Polska zakończyła się zebraniem prawie 70 ton jedzenia dla bezpańskich zwierząt.

Akcja „Kupując, pomagasz” trwała 4 miesiące (od września do grudnia 2011) i pozwoliła na zakup 2.000.000 posiłków dla zwierząt. Za każdy zakupiony i zarejestrowany na stronie akcji produkt marki Pedigree lub Whiskas firmy przekazywały jedzenie dla zwierzęcia z jednego z 20 biorących udział w akcji schronisk. Dodatkowo akcja wspierana była aktywnością „STOP Pustym Miskom – Pomagamy Schroniskom” na portalu Facebook, w którą zaangażowało się około 260.000 użytkowników. Akcja otrzymała także wsparcie komunikacyjne od partnerów handlowych oraz mediowych akcji (sami partnerzy przekazali około 700.000 posiłków). W najbliższych dniach odbędzie się przekazywanie zebranego jedzenia do schronisk w 20 miastach Polski.

Pedigree i Whiskas są markami firmy Mars Polska (dawniej Masterfoods Polska), producenta i eksportera produktów spożywczych, obecnego przede wszystkim na rynku batonów czekoladowych oraz gotowego markowego jedzenia dla zwierząt.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek