logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 2. edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”
06.05.2013
Tematy: Wydarzenia

2. edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”



Kampania „SM – Walcz o siebie”, nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku w kategorii Zdrowie, w maju będzie miała swoją drugą edycję. Rozpocznie się w drugiej połowie maja 2013, w trakcie Międzynarodowego Dnia SM.

Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20. a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady, zaburzenia mowy i wiele innych. Zakończona w grudniu 2012 kampania społeczna, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności, a wręcz śmierci, łączyła także podmioty zainteresowane problematyką SM. Partnerami zainicjowanej przez agencję TELESCOPE kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja NEUROPOZYTYWNI i Fundacja URSZULI JAWORSKIEJ.

W ramach kampanii powstaje 30-sekundowy spot telewizyjno-kinowy, produkowany przez MOJO Films, a reżyserowany przez Bartosza Konopkę (nominowanego do Oscara w 2010 roku za film „Królik po berlińsku”), spot radiowy i printy. Działania ATL będą uzupełniały, tak jak w ubiegłym roku, strona www i Facebook. W spotach występują m.in.: tancerka, uczestniczka „Got to dance” Gabriela Zenka oraz muzyk Jakub „PIETZ” Piecuch.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek