Kampania „SM – Walcz o siebie”, nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku w kategorii Zdrowie, w maju będzie miała swoją drugą edycję. Rozpocznie się w drugiej połowie maja 2013, w trakcie Międzynarodowego Dnia SM.
Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20. a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady, zaburzenia mowy i wiele innych. Zakończona w grudniu 2012 kampania społeczna, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności, a wręcz śmierci, łączyła także podmioty zainteresowane problematyką SM. Partnerami zainicjowanej przez agencję TELESCOPE kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja NEUROPOZYTYWNI i Fundacja URSZULI JAWORSKIEJ.
W ramach kampanii powstaje 30-sekundowy spot telewizyjno-kinowy, produkowany przez MOJO Films, a reżyserowany przez Bartosza Konopkę (nominowanego do Oscara w 2010 roku za film „Królik po berlińsku”), spot radiowy i printy. Działania ATL będą uzupełniały, tak jak w ubiegłym roku, strona www i Facebook. W spotach występują m.in.: tancerka, uczestniczka „Got to dance” Gabriela Zenka oraz muzyk Jakub „PIETZ” Piecuch.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów