Kampania „SM – Walcz o siebie”, nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku w kategorii Zdrowie, w maju będzie miała swoją drugą edycję. Rozpocznie się w drugiej połowie maja 2013, w trakcie Międzynarodowego Dnia SM.
Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20. a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady, zaburzenia mowy i wiele innych. Zakończona w grudniu 2012 kampania społeczna, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności, a wręcz śmierci, łączyła także podmioty zainteresowane problematyką SM. Partnerami zainicjowanej przez agencję TELESCOPE kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja NEUROPOZYTYWNI i Fundacja URSZULI JAWORSKIEJ.
W ramach kampanii powstaje 30-sekundowy spot telewizyjno-kinowy, produkowany przez MOJO Films, a reżyserowany przez Bartosza Konopkę (nominowanego do Oscara w 2010 roku za film „Królik po berlińsku”), spot radiowy i printy. Działania ATL będą uzupełniały, tak jak w ubiegłym roku, strona www i Facebook. W spotach występują m.in.: tancerka, uczestniczka „Got to dance” Gabriela Zenka oraz muzyk Jakub „PIETZ” Piecuch.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
03.03.2023
YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
01.03.2023
Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty
-
28.02.2023
Startuje DOING GOOD – platforma z ofertami pracy zmieniającej świat na lepsze
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku