logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 18 tys. zł dla WOŚP od Kompanii Piwowarskiej
04.02.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

18 tys. zł dla WOŚP od Kompanii Piwowarskiej



Aukcje przedmiotów przekazanych przez Kompanię Piwowarską na rzecz WOŚP przyniosły łącznie ponad 18 tys. zł, za które Fundacja Jurka Owsiaka zakupi specjalistyczny sprzęt na potrzeby dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów.

Największym powodzeniem cieszyły się elementy wystroju wnętrza: szafa o kształcie ostrosłupa, która zdobiła gabinet Jana Kulczyka w czasach, gdy był przewodniczącym rady nadzorczej Kompanii Piwowarskiej, oraz obrazy Krzysztofa Pasztuły, Władysława Jackiewicza i Joanny Imielskiej. Za te przedmioty uzyskano najwyższe ceny – w przypadku obrazu „Kompozycji z aktem” Władysława Jackiewicza było to 5,5 tys. zł.

Pod młotek poszło także kilkanaście sztuk ekotoreb, wykonanych ze zużytych bannerów reklamowych Kompanii Piwowarskiej i opatrzonych podpisami muzyków Czesław Śpiewa. Prócz tego na licytację wystawiono złotą płytę duetu Hurts z autografami artystów. Kibice drużyn Vive Targi Kielce i WKS Śląsk Wrocław, którzy licytowali koszulki z autografami szczypiornistów i koszykarzy. Większość aukcji odbywała się w Internecie, ale np. kilka ekotoreb można było wylicytować podczas imprez, które zorganizowano w Poznaniu 12 stycznia. W sumie ze sprzedaży wszystkich przedmiotów uzyskano 18 392 zł.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek