Ogólnopolski konkurs kreacji w reklamie Kreatura odbędzie się po raz 18. Zgłoszenia do tegorocznej edycji przyjmowane są do 16 października br. Gala rozdania nagród zaplanowana jest na 26 listopada w Clubie & Teatrze Capitol w Warszawie.
Kreatura ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.
Zgłoszenia mogą nadsyłać agencje reklamowe full service, agencje sieciowe i niesieciowe, agencje marketingu zintegrowanego i BTL, agencje interaktywne, studia filmowe, fotograficzne, graficzne oraz indywidualni przedstawiciele branży marketingowej.
Podobnie jak w poprzedniej edycji przewidziane są następujące kategorie: TV/film, Prasa, Outdoor/indoor/(OOH), Radio, Digital, Event, Design (identyfikacja wizualna), Kampania, Materiały promocyjne, Techniki, Reklama społeczna, Reklama własna, Kreatura open oraz Ambient – kategoria im. Konrada Świebody.
W jury zasiądą: Filip Iwański – CEO i dyrektor kreatywny Imagine, Marcin Piwnicki – creative director Peppermint, Damian Podawca – marketing activation manager Coca-Cola Poland, Marek Kmiecik – wiceprezes i dyrektor marketingu Tarczyński, Mariusz Pitura – executive creative director Lemon Sky JWT.
Konkurs organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę m.in.: „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Więcej informacji na temat zgłoszeń oraz regulamin dostępny na stronie: www.konkurs.kreatura.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji
-
27.04.2022
Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)
-
25.04.2022
„Kawa za książkę” w Green Caffè Nero
-
22.04.2022
Dzień Ziemi 2022 — miejski happening w Krakowie
-
21.04.2022
Słodki smak pomagania — Pralina Ukraina podbija serca i kubki smakowe Polaków