logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 17% Puszczy jest pod ochroną
24.08.2010
Tematy: Wydarzenia

17% Puszczy jest pod ochroną



Fundacja Greenpeace Polska rozpoczęła 13 sierpnia akcję zbierania podpisów pod projektem ustawy w sprawie tworzenia parków narodowych, powstałej z inicjatywy obywatelskiej. Prośba o złożenie podpisu skierowana jest do wszystkich pełnoletnich obywateli Polski, chcących chronić Puszczę Białowieską.

Decyzją polskich władz jedynie 17% Puszczy jest chronione jako park narodowy, z pozostałej części lasu wycina się rocznie ponad 100 tys. drzew. Leśnicy twierdzą, że to najlepsza forma „opieki” nad Białowieżą, ekolodzy apelują jednak, że w istotny sposób zmienia to jej pierwotny stan.

Organizacja ma 90 dni na zgromadzenie 100.000 tys. podpisów. W tym celu na serwisie inicjatywy www.Tydecydujesz.org zamieszczono niezbędne materiały dla wszystkich, którzy chcą poprzeć akcję. Znajduje się tam przede wszystkim gotowy do wydruku formularz złożenia podpisu, a także raporty i inne informacje związane z akcją. Inicjatorzy akcji liczą na odzew ze strony wszystkich osób, którym nie jest obojętny los dziedzictwa historyczno-przyrodniczego, jakim jest Puszcza Białowieska.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek