logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  09.01.2009

17. Finał Wielkiej Orkiestry



11 stycznia po raz XVII zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W tym roku jej celem będzie zebranie środków finansowych na wczesne wykrywanie nowotworów u dzieci, a finałowi przyświecać będzie również hasło „W zdrowym ciele, zdrowy duch”.

Zbyt późne zdiagnozowanie u dzieci chorób nowotworowych to obecnie poważny problem na oddziałach onkologicznych. Brakuje też lekarstw w długiej i trudnej walce z chorobą. Pomysłów jak zapobiegać tego typu problemom jest wiele, jednym z może być chociażby utworzenie ośrodków wyposażonych w ultranowoczesny sprzęt do wczesnej diagnostyki, a dostęp do tych ośrodków powinien być dla każdego dziecka bezproblemowy.

Relacja z wydarzeń 17. Finału Wielkiej Orkiestry rozpocznie się na antenie TVP2 o godz. 9.00. Łącznie w TVP2 przewiduje się 4 godz. 30 minut transmisji. Centrum dowodzenia tradycyjnie mieścić się będzie w studiu nr 5 na ul. Woronicza w Warszawie, a Studio nr 4 zamieni się w Fitness Club, w którym będzie można ćwiczyć z najwybitniejszymi polskimi sportowcami i dziennikarzami TVP. Spod Pałacu Kultury o godz. 13.40 wystartuje bieg „Policz się z cukrzycą” – gdzie będzie można zmierzyć się z telewizyjnymi gwiazdami lub oglądać je na scenie w trakcie wielkiego koncertu pod Pałacem. O godz. 20.00 jak zwykle odbędzie się akcja „Światełko do nieba”.

—
Według badań BAV (BrandAsset Valuator) oceniających pozycje marek (w tym kontekście – marek pozarządowych na świecie) marka WOŚP reprezentuje, zgodnie z klasyfikacją Y&Rchetypes bazującą m.in. na jungowskiej teorii archetypów, archetyp Wojownika. Archetyp ten reprezentuje osobowość o silnym charakterze, kojarzącą się z dynamizmem działania oraz odwagą. Podstawowym znaczeniem Wojownika jest zaś: działanie, moc i zwyciężanie.

Biorąc pod uwagę takie cechy marki jak wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek, oraz wiedzę które porównano ze sobą WOŚP osiągnęła maksimum tego, co można było uzyskać.

Siedem głównych cech wizerunkowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, oraz ich ocena w skali 1-100, przedstawia się następująco:
– marka godna zaufania – 100
– marka wyróżniająca – 100
– marka autentyczna – 100
– marka zyskująca na popularności – 100
– marka mająca wysokie osiągnięcia – 99,9
– marka wrażliwa społecznie – 99,9
– marka oryginalna – 99,8

WOŚP jawi się także jako jedna z najsilniejszych marek tego rodzaju we wszystkich krajach, w których prowadzone są badania BAV. Porównywalnie wypadają jedynie St. Jude Children’s Research Hospital w USA, Canadian Cancer Society w Kanadzie, Czerwony Krzyż w Meksyku, czy Cliniclowns w Holandii.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek