logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 161 tys. od Świętego Mikołaja
27.05.2013
Tematy: Wydarzenia

161 tys. od Świętego Mikołaja



Fundacja Świętego Mikołaja sfinansuje 36 przedsięwzięć edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla rodzinnych domów dziecka w całej Polsce. Środki pozyskane w ramach Funduszu Edukacyjnego przeznaczone zostaną na korepetycje, zajęcia wyrównawcze, naukę języków obcych oraz zajęcia terapeutyczne i rehabilitacyjne. Z dotacji skorzysta łącznie 173 dzieci z 38 domów w 12 województwach.

Przyznanie dotacji z Funduszu Edukacyjnego stanowi zakończenie IX edycji kampanii Grunt to rodzina, którą Fundacja Świętego Mikołaja przeprowadziła na przełomie grudnia 2012 i stycznia 2013 roku. W ramach programu Fundusz zasiliły środki pozyskane podczas akcji SMS oraz wpłaty na konto. Kampanii społecznej towarzyszyły też wydarzenia wspierające. Jednym z nich był konkurs komiksowy „Skomiksuj ziemniaka – wspomóż dzieciaka”, w ramach którego producent marki Lay’s przekazał na rzecz Funduszu Edukacyjnego 50000 złotych.

O ostatecznym przyznaniu dotacji poszczególnym domom decyduje powołana w tym celu Komisja Funduszu Edukacyjnego. W tegorocznej edycji jej członkami były osoby zaangażowane w działalność społeczną lub wspierające ideę rodzicielstwa zastępczego. Zgromadzoną na koncie Funduszu Edukacyjnego kwotę 161 676,75 zł Komisja postanowiła przeznaczyć na przedsięwzięcia edukacyjne i rehabilitacyjne realizowane w rodzinnych domach dziecka i placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego w 12 województwach. Zdecydowaną większość środków Fundacja przekaże na korepetycje i zajęcia wyrównawcze, zwłaszcza z przedmiotów ścisłych oraz języków obcych. Sfinansowanych zostanie także kilka przedsięwzięć obejmujących zajęcia terapeutyczne i rehabilitacyjne ze specjalistami. Największa liczba projektów (9) na łączną kwotę 42 946 zł zostanie zrealizowana w województwie świętokrzyskim.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek