logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 16. edycja Kreatury dla kreatywnych
24.02.2012
Tematy: Wydarzenia

16. edycja Kreatury dla kreatywnych



Po raz 16. wydawnictwo VFP Communications organizuje Ogólnopolski Konkurs Reklamy „Kreatura”. To najstarszy konkurs reklamy na polskim rynku.

W konkursie mogą uczestniczyć studia filmowe, fotograficzne, graficzne, interaktywne, agencje marketingu zintegrowanego oraz BTL. Wśród uczestników mile widziani są również wszystkie firmy i podmioty gospodarcze, które na zlecenie klientów lub w celach autopromocyjnych opracowały lub przeprowadziły kampanię marketingu bezpośredniego lub wykonały inne prace z takimi kampaniami związane. Organizatorzy przyjmują prace przeznaczone do emisji na polski rynek.

Prace można zgłaszać w następujących kategoriach: TV/film, Reklamy prasowe, Outdoor/indoor/plakat, Radio, Digital, Event/ambient, Design (identyfikacja wizualna), Kampania, Materiały promocyjne (opakowania/gadżety, POS, direct mail), Techniki (Muzyka, zdjęcia filmowe, scenografia, animacja, fotografia, ilustracja, web design), Reklama społeczna, Reklama własna.

W tym roku organizatorzy zrezygnowali z podkategorii produktowych, co ma ułatwić obrady jurorom i ujednolicić podział. – W tym roku nie tyle podkategoria produktowa jest wyzwaniem, ile sposób komunikacji i realizacja pomysłu. Minęły już czasy, kiedy reklama działała tylko jako dźwignia handlu. Staramy się wyeksponować jej wartość dodaną w procesie komunikacji – mówi Anna Pastor, Project Manager VFP Communications.

Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu i gala wręczenia nagród odbędą się 28 marca w Teatrze Capitol. Sponsorem głównym konkursu jest PKN ORLEN. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Radio Kolor, portal Konkursy Kreatywne, Magazyn Purpose i portal kampaniespołeczne.pl.

Szczegółowe informacje o konkursie i archiwum prac można znaleźć na stronie www.konkurs.kreatura.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek