15,5 tys. darowizn o średniej wartości 16,56 zł do 1900 organizacji społecznych to wyniki serwisu FaniMani.pl z ostatniego kwartału. FaniMani to portal, który umożliwia wspieranie organizacji społecznych, podczas zakupów internetowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Użytkownicy dokonali zakupów w 800 dostępnych e-sklepach, a ich łączna wartość przekroczyła 2,8 mln zł. Według statystyk konsumenci za pośrednictwem FaniMani.pl najczęściej kupowali w sklepach z kategorii: produkty dla zwierząt, elektronika, odzież, książki, zakupy codzienne oraz zakupy grupowe. Każdy kto robi zakupy przez internet może, korzystając z portalu, wesprzeć wybrany przez siebie cel społeczny, nie wydając więcej ponad to, co i tak zapłaciłby za wybraną przez siebie rzecz. Aby zrobić zakupy w ten sposób, należy zarejestrować się w serwisie, wybrać sklep (lista wszystkich sklepów), w którym zamierzamy dokonać zakupu, wskazać cel (lista wszystkich organizacji), który chce się wesprzeć i dokonac zakupu. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości naszych zakupów. Wszystkie wygenerowane przez siebie datki można monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „historia wsparcia”, widocznej po zalogowaniu się na konto.
Obecnie serwis współpracuje z blisko 2000 podmiotami tj. z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzamii innymi podmiotami działającymi w trzecim sektorze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska