logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 150 tys. zł na projekty po stronie natury
14.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

150 tys. zł na projekty po stronie natury



Firma Żywiec Zdrój S.A. we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach wyłoniła laureatów 4. edycji konkursu grantowego realizowanego w ramach programu „Po stronie natury”. W tym roku jury wybierało zwycięskie projekty spośród blisko 500 nadesłanych wniosków. Łączna pula 150 tys. złotych trafi do 19 placówek oświatowo-wychowawczych i instytucji zajmujących się edukacją ekologiczną z całej Polski.

Najwyżej ocenione zostały inicjatywy, które odpowiadały na potrzeby lokalnych społeczności, a także realizowały ideę „Posadź dalej!”, której celem jest przekonanie Polaków, że każdy ma realny wpływ na stan środowiska naturalnego.

Laureaci tegorocznej edycji konkursu na realizację inicjatyw ekologicznych otrzymają grant
w wysokości do 10 tys. złotych. Wśród grantobiorców znalazły się m.in. lokalne stowarzyszenia
i fundacje, szkoły, przedszkola, a także klub kolarski i spółdzielnia mieszkaniowa.

Środki przekazane laureatom konkursu zostaną przeznaczone m.in. na budowanie przyszkolnych ogrodów dendrologicznych, ochronę lokalnych drzewostanów, zalesianie terenów, tworzenie ścieżek edukacyjnych oraz organizację zajęć w terenie, dzięki którym najmłodsi będą mogli poznawać wiedzę o przyrodzie w praktyce. Wiele projektów, zgodnie z ideą „Posadź dalej” angażuje nie tylko dzieci, ale również ich rodziców i okolicznych mieszkańców.

W ramach czterech dotychczasowych edycji konkursu dofinansowanie o łącznej wartości ponad
pół miliona złotych otrzymało blisko 90 inicjatyw ekologicznych. Podczas pierwszych trzech lat trwania programu w ich realizację było zaangażowanych blisko 190 podmiotów (placówek naukowych
i szkolnych, organizacji pozarządowych, urzędów gmin i miast, starostw powiatowych, nadleśnictw oraz lokalnych firm).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek