logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 150 nowych stypendiów w programie Solidarni
17.04.2012
Tematy: Wydarzenia

150 nowych stypendiów w programie Solidarni



Fundacja Świętego Mikołaja przyznała kolejne stypendia edukacyjne dla zdolnej młodzieży w ramach programu stypendialnego Solidarni. Ponad 150 nowych stypendystów z całej Polski będzie miało możliwość dalszego rozwijania swoich zainteresowań, talentów i pasji. 

Program stypendialny Solidarni został stworzony przez Fundację Świętego Mikołaja, by budować solidarną więź między uczniami i absolwentami szkół oraz społeczeństwem lokalnym. Nawiązuje do idei solidarności, jaka przyświecała podpisaniu 30 lat temu tzw. Porozumień Sierpniowych. Celem projektu jest zbiórka pieniędzy na stypendia dla zdolnych uczniów, których sytuacja finansowa uniemożliwia dalszą edukację, rozwijanie talentów i umiejętności. Od początku działania programu, przyznano już blisko 500 stypendiów.

W programie mogą wziąć udział szkoły podstawowe, gimnazjalne oraz ponadgimnazjalne, które zarejestrują się na stronie www.solidarni.org.pl. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny dla szkół. Wszystkie wpłacone fundusze zostaną rozdysponowane wśród utalentowanych uczniów, wskazanych w każdej placówce przez komisje stypendialne.

Partnerami akcji są: Polska Telefonia Cyfrowa (razem z pracownikami przekazała ponad 132 tys. zł na stypendia), Fundacja Banku Zachodniego WBK (zapewnia m.in. bezpłatną obsługę kont bankowych wykorzystanych w czasie akcji), TVP Info oraz Tygodnik Niedziela.

Patronat honorowy nad programem stypendialnym Solidarni objęła Pani Minister Edukacji Narodowej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek