logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 14 Marsz Różowej Wstążki przeszedł przez Warszawę
28.09.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

14 Marsz Różowej Wstążki przeszedł przez Warszawę



24 września przez warszawskie ulice przeszedł Marsz Różowej Wstążki, który po raz czternasty został zorganizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia firmy AVON. Uczestniczyło w nim kilka tysięcy osób, wyrażając w ten sposób poparcie dla programu walki z rakiem piersi.

Tuż po godzinie 12:00 spod Hotelu Bristol na Krakowskim Przedmieściu wyruszyła kolorowa parada. Jak co roku dominował kolor różowy – różowe baloniki, parasolki, koszulki i szale czy przypięte różowe wstążki. W ten sposób uczestnicy manifestowali poparcie dla kampanii. Na czele Marszu jechały harley’ówki ze Stowarzyszenia Amazonek, tancerki w egzotycznych strojach, a rytm całemu korowodowi nadawał zespół bębniarzy.

Na Placu Teatralnym, gdzie zakończył się Marsz, zorganizowano Różowe Miasteczko Avon – bezpłatne gabinety lekarskie dostępne dla wszystkich kobiet. To właśnie w tych gabinetach panie mogły zrobić mammografię, USG czy zasięgnąć porady lekarza. Z badań skorzystało kilkaset kobiet, u niektórych z nich wykryto przypadki zmian w piersiach. W Miasteczku Avon odbyły się także koncerty Pauliny oraz Natalii Przybysz, które wykonały kilka utworów z repertuaru zespołu Sistars. Wśród maszerujących byli m.in. aktorzy i gwiazdy telewizji.

W Polsce każdego roku z nowotworem zmaga się ok. 15 tys. kobiet. Dlatego tak ważna jest edukacja i właściwa profilaktyka, aby jak najwcześniej wykryć chorobę. Marsz Różowej Wstążki jest akcją, która ma przypominać i uświadamiać kobietom, jakie znaczenie mają badania i wczesne wykrycie choroby.

Więcej informacji: www.wielkakampaniazycia.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek