logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 13 Polek przez 12 miesięcy o odpowiedzialności
15.01.2009
Tematy: Wydarzenia

13 Polek przez 12 miesięcy o odpowiedzialności



Kalendarz „Dbamy o Nasze Życie” 2009 to 3. edycja kalendarza promującego kampanię „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”. W tym roku znane Polki i ich przyjaciółki przypominają nie tylko o konieczności profilaktyki raka szyjki macicy – zwracają również uwagę na odpowiedzialność za zdrowie bliskich i przyjaciół.

Twórcą fotografii do kalendarza 2009 jest Jacek Poremba, który zobrazował świat świadomych i silnych kobiet: piękny ich urodą i silny więzami przyjaźni. Jest w nim życie w pełni rozkwitu, a nie ma choroby. O tym, że rzeczywistość jest inna przypomina fioletowa bransoletka (symbol kampanii) na ręku bohaterek kalendarza.

Na stronach Kalendarza Kampanii 2009 sfotografowane zostały:
Styczeń – Anita Lipnicka z przyjaciółką Alicją Stempniewicz
Luty – Małgorzata Niemen z przyjaciółką Joanną Forsberg
Marzec – Kasia Stankiewicz z siostrą Anią Stankiewicz
Kwiecień – Grażyna Wolszczak z przyjaciółką Justyną Grelus
Maj – Ania Dąbrowska z przyjaciółką Katarzyną Piszek
Czerwiec – Beata Ścibakówna z przyjaciółką Anną Sadowską – Segit
Lipiec – Jolanta Fraszyńska z przyjaciółkami Olą Patalas i Mirką Wojtczak
Sierpień – Danuta Stenka z przyjaciółką Iwoną Rulewicz
Wrzesień – Katarzyna Figura z przyjaciółką Anną Majszyk
Październik – Katarzyna Herman z siostrami: Julią, Olą i Martą
Listopad – Paulina Przybysz z przyjaciółką Marysią Dzierżawską
Grudzień – Magdalena Różczka z przyjaciółką Izą Kuną

Premiera kalendarza odbyła się się 15 stycznia 2009 w Restauracji KOM i zainaugurowała 4. ogólnopolski Tydzień Walki z Rakiem Szyjki Macicy.

Rak szyjki macicy co roku dotyka niemal 4 tysięcy Polek, połowa z nich umiera. Przyczyną tak wysokiego wskaźnika umieralności jest fakt, że Polki nie wykonują regularnie badań cytologicznych, pozwalających na wykrycie już pierwszych zmian dysplastyczne w obrębie szyjki macicy. Zaledwie 30% Polek wykonuje cytologię raz na trzy lata, a kolejne 30% nie wykonywało cytologii nigdy.

Organizatorem ogólnopolskiej kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, która trwa od 2006 roku, jest Polskie Towarzystwo Profilaktyki Zakażeń HPV. Patronat naukowy nad kampanią sprawują: Polski Komitet Zwalczania Raka, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej oraz Polskie Towarzystwo Wakcynologii. W akcji bierze tez udział firma MSD – producent szczepionki na HPV.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.hpv.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek