logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.11.2012

13. edycja programu edukacyjnego Renault



Ruszyła 13. edycja międzynarodowego programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Renault Polska ufunduje szkołom podstawowym 2000 pakietów edukacyjnych „Droga i Ja”. Materiały posłużą edukacji dzieci w zakresie bezpiecznego i ekologicznego poruszania się w ruchu drogowym.

Pakiety edukacyjne „Droga i Ja” to kompleksowe materiały dydaktyczne przeznaczone dla uczniów i nauczycieli szkół podstawowych. Inicjatywa jest realizowana od 2000 roku w 35 państwach świata. Na potrzeby tegorocznej 13. edycji, Renault Polska wyprodukuje 2000 pakietów, z których będzie mogło skorzystać 48000 uczniów.

­Jeden pakiet „Droga i Ja” składa się z 24 zeszytów ćwiczeń i testów dla uczniów, kart metodycznych dla nauczyciela oraz plakatu edukacyjnego. Materiały zostały podzielone na dwie grupy wiekowe: 6-9 i 10-12 lat, a także dwa zakresy tematyczne. Część „Bezpieczeństwo dla wszystkich” dotyczy zagadnień związanych z bezpiecznym poruszaniem się w ruchu drogowym, a część „Mobilność dla wszystkich” omawia sposoby ekologicznego przemieszczania. Każda szkoła podstawowa w kraju mogła zgłosić się po te bezpłatne pakiety.

Tegoroczna, 13.edycja programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich” potrwa do końca roku szkolnego 2012/2013. Jego celem jest poprawa bezpieczeństwa dzieci na polskich drogach oraz promocja zrównoważonego transportu. Obok pakietów „Droga i Ja”, uczestnicy mogą użyć umieszczonego na www.bezpieczenstwo.renault.pl interaktywnego E-Learningu, założyć Szkolny Klub Bezpieczeństwa, który będzie prowadził działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w społeczności lokalnej lub wziąć udział w ogólnopolskim konkursie „Twój pomysł, Twoja inicjatywa”, w którym nagrodą główną będzie kilkudniowy wyjazd dla całej grupy do Francji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek