logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 13. edycja programu edukacyjnego Renault
30.11.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

13. edycja programu edukacyjnego Renault



Ruszyła 13. edycja międzynarodowego programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Renault Polska ufunduje szkołom podstawowym 2000 pakietów edukacyjnych „Droga i Ja”. Materiały posłużą edukacji dzieci w zakresie bezpiecznego i ekologicznego poruszania się w ruchu drogowym.

Pakiety edukacyjne „Droga i Ja” to kompleksowe materiały dydaktyczne przeznaczone dla uczniów i nauczycieli szkół podstawowych. Inicjatywa jest realizowana od 2000 roku w 35 państwach świata. Na potrzeby tegorocznej 13. edycji, Renault Polska wyprodukuje 2000 pakietów, z których będzie mogło skorzystać 48000 uczniów.

­Jeden pakiet „Droga i Ja” składa się z 24 zeszytów ćwiczeń i testów dla uczniów, kart metodycznych dla nauczyciela oraz plakatu edukacyjnego. Materiały zostały podzielone na dwie grupy wiekowe: 6-9 i 10-12 lat, a także dwa zakresy tematyczne. Część „Bezpieczeństwo dla wszystkich” dotyczy zagadnień związanych z bezpiecznym poruszaniem się w ruchu drogowym, a część „Mobilność dla wszystkich” omawia sposoby ekologicznego przemieszczania. Każda szkoła podstawowa w kraju mogła zgłosić się po te bezpłatne pakiety.

Tegoroczna, 13.edycja programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich” potrwa do końca roku szkolnego 2012/2013. Jego celem jest poprawa bezpieczeństwa dzieci na polskich drogach oraz promocja zrównoważonego transportu. Obok pakietów „Droga i Ja”, uczestnicy mogą użyć umieszczonego na www.bezpieczenstwo.renault.pl interaktywnego E-Learningu, założyć Szkolny Klub Bezpieczeństwa, który będzie prowadził działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w społeczności lokalnej lub wziąć udział w ogólnopolskim konkursie „Twój pomysł, Twoja inicjatywa”, w którym nagrodą główną będzie kilkudniowy wyjazd dla całej grupy do Francji.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek