logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.03.2011

13.000 uczniów wzięło udział w konkursie „Planeta Energii”



Około 13.000 uczniów wzięło udział w organizowanym przez Grupę Energa konkursie edukacyjnym „Planeta Energii” oraz akcji popularyzującej wiedzę na temat energii elektrycznej i zasady bezpiecznego z niej korzystania. Na podstawie kilkuset sprawozdań jury konkursowe wyłoniło najbardziej zaangażowane klasy i nauczycieli, którym przyznało 10 nagród głównych oraz 50 wyróżnień.

Konkurs skierowany był do nauczycieli i uczniów klas I-III szkół podstawowych w całym kraju, a jego głównym celem było propagowanie wśród dzieci wiedzy na temat energii elektrycznej. Do szkół w całej Polsce trafiły przygotowane przez Energę materiały dydaktyczne, w oparciu o które nauczyciele mogli przeprowadzić zajęcia dotyczące prądu. Zadanie konkursowe polegało na przeprowadzeniu lekcji szkolnych i innych działań dotyczących energii elektrycznej oraz bezpiecznego i racjonalnego z niej korzystania, a następnie na udokumentowaniu odbytych zajęć. Zwycięskie klasy zostały wyłonione na podstawie przygotowanych przez nauczycieli sprawozdań.

Z 3000 szkół, do których organizatorzy wystosowali zaproszenie do udziału w akcji, na www.planetaenergii.pl zarejestrowało się ponad 500 nauczycieli, a ponad 100 z nich udokumentowało przeprowadzenie zajęć sprawozdaniami (częst ilustrowanymi zdjęciami i filmami).

Główną nagrodą w konkursie jest 2-dniowa wizyta „Planety Energii” – interaktywnego miasteczka edukacyjno-rozrywkowego. „Planeta” odwiedzi miasto, z którego pochodzi zwycięska klasa. W przypadku nagrodzenia uczniów z mniejszych miejscowości, ze względu na konieczność udostępnienia miasteczka wystarczającej liczbie dzieci przez pełne dwa dni, atrakcja zawita do najbliższego dużego miasta w okolicy. Dzieci ze zwycięskiej klasy i szkoły zostaną dowiezione na „Planetę Energii” na koszt organizatora akcji.

Patronat nad wizytami miasteczek „Planety Energii” objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek