logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.09.2013

120 tysięcy kilometrów ECCO Walkathonu



Po raz dziewiąty w Warszawie odbył się ECCO Walkathon. Ponad 15 tysięcy osób pokonało łącznie niemal 120 tysięcy kilometrów i zebrało 518 230 złotych na cele charytatywne.

Uczestnicy ECCO Walkathonu mieli do wyboru malownicze trasy o długości 6 i 10 kilometrów. Za każdy przebyty kilometr organizator akcji – ECCO, duński producent obuwia – przekazał 4 złote na konto wybranego projektu. W tym roku „wychodzone” pieniądze można było przeznaczyć na pomoc dzieciom chorych na mukowiscydozę, którymi opiekuję się Fundacja TVN „Nie jesteś sam” lub na zakup specjalistycznego sprzętu do intensywnej terapii noworodków dla Oddziału Neonatologii warszawskiego Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus wspieranego przez Fundację Radia Zet. Na te cele uczestnicy przekazali łącznie 477 200 złotych.

Ponadto każde dziecko, które wzięło udział w ECCO Walkathonie i pokonało 6-kilometrową trasę przekazało dodatkowe 10 złotych na rozbudowę zimowego domku dla stada afrykańskich pingwinów tońców mieszkających w warszawskim Ogrodzie Zoologicznym. Tym sposobem do kasy ZOO trafi 41 030 złotych.

Imprezę poprowadzili Dorota Wellman i Bartek Jędrzejak, znani z programu Dzień Dobry TVN, a rozgrzewkę poprowadził Michał Piróg, znany szerszej publiczności jako prowadzący program Top Model. Spacerowali także ambasadorzy ECCO Walkathonu, wśród nich: Daria Widawska, Monika Olejnik, Karolina Gorczyca, Julia Kamińska, Beata Tadla, Aneta Zając, Margaret, Rafał Brzozowski, Staszek Karpiel Bułecka, Tomasz Sianecki, Paweł Płuska, Jarosław Kret, a także blogerki modowe: Ryfka, autorka bloga Szafa Sztywniary, CateWalk, Venila Kostis oraz Miss Fereira.

W tym roku odbyła się druga edycja „Spaceru na Wysokich Obcasach”, przygotowanego specjalnie dla posiadaczy butów o obcasie nie niższym niż 7,5 centymetra. Do rywalizacji o nagrodę, tegoroczną nowość marki ECCO – buty ECCO Sculptured 75 milimetrów – stanęli między innymi Michał Piróg, Aneta Zając i Julia Kamińska.

Na warszawskiej Agrykoli dla wszystkich spacerowiczów zagrali: zespół Future Folk, Mikromusic oraz Mateusz Ziółko i Mela Koteluk.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek