logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 120 tysięcy kilometrów ECCO Walkathonu
17.09.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

120 tysięcy kilometrów ECCO Walkathonu



Po raz dziewiąty w Warszawie odbył się ECCO Walkathon. Ponad 15 tysięcy osób pokonało łącznie niemal 120 tysięcy kilometrów i zebrało 518 230 złotych na cele charytatywne.

Uczestnicy ECCO Walkathonu mieli do wyboru malownicze trasy o długości 6 i 10 kilometrów. Za każdy przebyty kilometr organizator akcji – ECCO, duński producent obuwia – przekazał 4 złote na konto wybranego projektu. W tym roku „wychodzone” pieniądze można było przeznaczyć na pomoc dzieciom chorych na mukowiscydozę, którymi opiekuję się Fundacja TVN „Nie jesteś sam” lub na zakup specjalistycznego sprzętu do intensywnej terapii noworodków dla Oddziału Neonatologii warszawskiego Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus wspieranego przez Fundację Radia Zet. Na te cele uczestnicy przekazali łącznie 477 200 złotych.

Ponadto każde dziecko, które wzięło udział w ECCO Walkathonie i pokonało 6-kilometrową trasę przekazało dodatkowe 10 złotych na rozbudowę zimowego domku dla stada afrykańskich pingwinów tońców mieszkających w warszawskim Ogrodzie Zoologicznym. Tym sposobem do kasy ZOO trafi 41 030 złotych.

Imprezę poprowadzili Dorota Wellman i Bartek Jędrzejak, znani z programu Dzień Dobry TVN, a rozgrzewkę poprowadził Michał Piróg, znany szerszej publiczności jako prowadzący program Top Model. Spacerowali także ambasadorzy ECCO Walkathonu, wśród nich: Daria Widawska, Monika Olejnik, Karolina Gorczyca, Julia Kamińska, Beata Tadla, Aneta Zając, Margaret, Rafał Brzozowski, Staszek Karpiel Bułecka, Tomasz Sianecki, Paweł Płuska, Jarosław Kret, a także blogerki modowe: Ryfka, autorka bloga Szafa Sztywniary, CateWalk, Venila Kostis oraz Miss Fereira.

W tym roku odbyła się druga edycja „Spaceru na Wysokich Obcasach”, przygotowanego specjalnie dla posiadaczy butów o obcasie nie niższym niż 7,5 centymetra. Do rywalizacji o nagrodę, tegoroczną nowość marki ECCO – buty ECCO Sculptured 75 milimetrów – stanęli między innymi Michał Piróg, Aneta Zając i Julia Kamińska.

Na warszawskiej Agrykoli dla wszystkich spacerowiczów zagrali: zespół Future Folk, Mikromusic oraz Mateusz Ziółko i Mela Koteluk.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek