Najpierw była facebookowa grupa „I wanna have a sleepover in IKEA” („Chcę spędzić noc w IKEA”), która powstała 17 lutego 2010 roku z inicjatywy brytyjskich użytkowników serwisu. Do dziś „polubiło” ją niemal 100 tysięcy osób. W międzyczasie tamtejszy oddział firmy postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. W specjalnym konkursie wyłoniono 100 osób, które w styczniu 2012 roku nocowały w sklepie w Essex w Wielkiej Brytanii.
Analogiczna inicjatywa pojawiła się na początku tego roku także w polskim internecie. Jej autorką jest Alicja Taboryska z Warszawy. Wydarzenie pt. „Domówka w IKEA” ma już grubo ponad 12 tysięcy uczestników. W opisie, Alicja tłumaczy: „Pomysł na event powstał w całości spontanicznie, po przeczytaniu newsów o nocowaniu w IKEA. Poszperałam w necie i okazało się, że IKEA na świecie organizowała już garden parties i kolacje w części restauracyjnej. Pomyślałam dlaczego nic takiego nie dzieje się u nas? Dlatego stworzyłam to wydarzenie – z sympatii dla marki oraz z chęci przeżycia czegoś śmiesznego. Z założenia nie chodzi o reklamę tylko o zabawę. Wiem, że w Polsce może być to ciężkie do zrozumienia ale patrząc na tempo przybywania uczestników, chyba nie tylko ja mam dość szarości. OBY SIĘ UDAŁO!”
Ku radości potencjalnych gości zarząd IKEA Targówek wyraził zainteresowanie inicjatywą internautów. Przygotowano specjalną aplikację konkursową, której celem jest selekcja szczęśliwców. Można także wygrać zaproszenia. Termin zabawy zaplanowano na 19 maja tego roku. W polskiej wersji będzie to po prostu impreza w części restauracyjnej, z udziałem DJów.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024