logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  19.04.2012

12 tysięcy Polaków chce zrobić imprezę w sklepie



Najpierw była facebookowa grupa „I wanna have a sleepover in IKEA” („Chcę spędzić noc w IKEA”), która powstała 17 lutego 2010 roku z inicjatywy brytyjskich użytkowników serwisu. Do dziś „polubiło” ją niemal 100 tysięcy osób. W międzyczasie tamtejszy oddział firmy postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. W specjalnym konkursie wyłoniono 100 osób, które w styczniu 2012 roku nocowały w sklepie w Essex w Wielkiej Brytanii.

Analogiczna inicjatywa pojawiła się na początku tego roku także w polskim internecie. Jej autorką jest Alicja Taboryska z Warszawy. Wydarzenie pt. „Domówka w IKEA” ma już grubo ponad 12 tysięcy uczestników. W opisie, Alicja tłumaczy: „Pomysł na event powstał w całości spontanicznie, po przeczytaniu newsów o nocowaniu w IKEA. Poszperałam w necie i okazało się, że IKEA na świecie organizowała już garden parties i kolacje w części restauracyjnej. Pomyślałam dlaczego nic takiego nie dzieje się u nas? Dlatego stworzyłam to wydarzenie – z sympatii dla marki oraz z chęci przeżycia czegoś śmiesznego. Z założenia nie chodzi o reklamę tylko o zabawę. Wiem, że w Polsce może być to ciężkie do zrozumienia ale patrząc na tempo przybywania uczestników, chyba nie tylko ja mam dość szarości. OBY SIĘ UDAŁO!”

Ku radości potencjalnych gości zarząd IKEA Targówek wyraził zainteresowanie inicjatywą internautów. Przygotowano specjalną aplikację konkursową, której celem jest selekcja szczęśliwców. Można także wygrać zaproszenia. Termin zabawy zaplanowano na 19 maja tego roku. W polskiej wersji będzie to po prostu impreza w części restauracyjnej, z udziałem DJów.
Paulina Wajszczak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek