logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 12 ton elektrośmieci w 11 godzin
23.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

12 ton elektrośmieci w 11 godzin



Podczas ekologicznej akcji „Wszystko w naszych rękach” w sklepie IKEA Łódź w ciągu 11 godzin zebrano prawie 12 ton elektrośmieci.

11 600 kg – dokładnie tyle ważył zużyty elektryczny sprzęt, który łodzianie dostarczali od godziny 9 do 20 w ramach zbiórki elektrośmieci. – Jesteśmy mile zaskoczeni tak dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem łodzian w akcję. Cieszymy się, że świadomość ekologiczna jest coraz większa. W przyszłym roku z pewnością powtórzymy akcję i mamy nadzieję, że tegoroczny rekord ilości zebranych elektroodpadów zostanie pobity- mówi Magdalena Rozengart, kierownik sklepu IKEA Łódź.

Każdy, kto przyniósł zużyty sprzęt elektryczny (ok. 10 kg) lub minimum 20 sztuk baterii, otrzymał w zamian sadzonkę. Większość odpadów stanowiły: telewizory, monitory, sprzęt chłodniczy, małogabarytowy sprzęt A-V. W zamian za przyniesiony sprzęt wydano ponad 1000 sztuk sadzonek roślin, z których łodzianie najchętniej wybierali iglaki. Każdy uczestnik miał także szansę porozmawiać o szkodliwości odpadów z pracownikami firmy REMONDIS Elektrocycling.

W ramach akcji pracownicy sklepu IKEA wraz z fundacją FERSO przeprowadzili szereg warsztatów o tematyce ekologicznej. Edukowali dzieci jak oszczędzać energię i wodę, a także jak segregować śmieci.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek