W poniedziałek, 9 lutego 2015 roku w Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre odbędzie się 12. Charytatywny Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (FCSR). Na gali spotkają się prezesi i kadra zarządzająca międzynarodowych korporacji, a także przedstawiciele organizacji, które czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce.
Obecność na 12. Charytatywnym Balu potwierdzili przedstawiciele następujących firm, m.in.: Wojciech Król, prezes zarządu Colgate-Palmolive, Erwin Verhoog, Dyrektor Generalny Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, Olgierd Danielewicz, prezes KFC Brand (Amrest), George Athanassiou, dyrektor Alitalia w Polsce, Zbigniew Cylny, prezes zarządu SCM, Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający na region Europy Środkowo-Wschodniej w Ghelamco, Żaneta Berus, prezes EXPO XXI.
Spośród dzieci, do których trafia pomoc FCSR, wybrano grupę młodych wykonawców, która zaprezentuje specjalnie przygotowany występ muzyczno-taneczny. W przygotowanie balu oraz obsługę gości włączą się pracownicy wszystkich działów hotelu Hilton Warsaw, łącznie z kadrą kierowniczą i Dyrektorem Generalnym na czele.
Udział w Gali jest płatny, a całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na prowadzenie i rozwój dwóch głównych projektów prowadzonych przez Fundację: programu Hot-Meal-a-Day, który zapewnia posiłki blisko 2 tys. niedożywionych uczniów w 10 szkołach podstawowych i gimnazjalnych w północno-zachodniej Polsce oraz programu edukacyjno-językowego, dzięki któremu dzieci uczą się języka angielskiego oraz biorą udział w wymianach kulturowych.
Członkiem Fundacji może zostać firma, która zainteresowana jest promowaniem idei korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Informacje o tym, w jaki sposób włączyć się w działania organizacji znajdują się na stronie: www.fcsr.pl
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

