logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 11. edycja czystych plaż
23.07.2010
Tematy: Wydarzenia

11. edycja czystych plaż



Ruszyła 11. edycja wakacyjnej kampanii edukacji recyklingowej „Czyste plaże”. W akcję, zorganizowaną przez Fundację Na Rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek Po Napojach Recal, zaangażowało się 11 nadmorskich gmin i Słowiński Park Narodowy.

Kampania skierowana do turystów przebywających nad Bałtykiem potrwa do września. Główną formą edukacji i dzieci i młodzieży będą warsztaty edukacyjne prowadzone na koloniach i obozach. Planowane jest przeprowadzenie 300 warsztatów ekologicznych dla kolonistów, które zaangażują 12-14 tys. osób.

Do osób dorosłych fundacja chce trafić z informacją o korzyściach płynących z odzysku i recyklingu surowców wtórnych na przykładzie aluminiowych puszek po napojach. W tym celu przygotowano 3.500 plakatów, 24.000 kartek pocztowych, 15.000 worków na puszki, 30.000 magnesów, 1.500 koszulek, 4.500 gier mini-koszykówka, 1.500 bawełnianych toreb oraz 1.200 latarek na dynamo. Zebrany podczas kampanii surowiec trafi do punktów skupu, a następnie do ponownego przetworzenia.

Wakacyjne kampanie są współfinansowane w 70% ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pozostałą część finansuje Fundacja RECAL oraz samorządy terytorialne.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek