logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  15.04.2015

10,8 miliona euro od IKEA dla uchodźców



W drugiej edycji akcji „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” IKEA na całym świecie zebrała 10,8 miliona euro – 40% więcej w porównaniu do ubiegłego roku. Polskie sklepy IKEA zgromadziły ponad 208 tys. euro, czyli prawie o 70% więcej niż w pierwszej edycji.

Środki te przyczynią się do poprawy warunków życia 380 tys. mieszkańców obozów dla uchodźców w Bangladeszu, Czadzie, Etiopii i Jordanii, pozostających pod opieką UNHCR (Biuro Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców). Zostaną one przeznaczone na zakup oświetlenia – lamp i ulicznych świateł solarnych – oraz innych rozwiązań wykorzystujących energię odnawialną, a także na poprawę warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży.

W ramach akcji IKEA Foundation przekazuje 1 euro na rzecz UNHCR od każdej sprzedanej żarówki LED-owej IKEA. Tegoroczna edycja trwała od 1 lutego do 28 marca. W pierwszej edycji, zorganizowanej w 2014 roku, IKEA zebrała na świecie i przekazała UNHCR 7,7 miliona euro. Dzięki środkom zgromadzonym do tej pory podczas kampanii zamontowano 500 solarnych i LED-owych lamp ulicznych w obozie Al Azraq w Jordanii, w którym mieszka 11 tys. syryjskich uchodźców; zakupiono 40 tys. lampek solarnych i 240 świateł ulicznych do obozu w Dollo Ado w Etiopii, w którym mieszka ponad 40 tys. rodzin; w Czadzie zapisano do szkół podstawowych ponad 13 tys. dzieci uchodźców.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek