Od 15 sierpnia, na okoliczność końca wakacji i powrotów do domów, w Warszawie i okolicach trwa wspólna akcja firmy Diageo, inicjatora kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” oraz
Komendy Stołecznej Policji. W jej ramach kierowcy otrzymują ulotki z informacjami o kampanii i nowym taryfikatorem punktów karnych.
Na ten moment policjanci rozdali kierowcom około 1000 ulotek. Z rozmów z kierowcami wiemy, że cenią sobie możliwość otrzymania nowego taryfikatora punktów karnych w poręcznym formacie. Wiele osób dopiero dzięki naszym ulotkom dowiedziało się o zmianach w przepisach. Dla kierujących pojazdami równie ważne są jednak informacje dotyczące reakcji organizmu na działanie alkoholu, jego wpływu na zachowanie – mówi asp. Mariusz Mrozek, Rzecznik Komendanta Stołecznego Policji.
Diageo to międzynarodowa grupa produkcji i dystrybucji alkoholi z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy