Od 15 sierpnia, na okoliczność końca wakacji i powrotów do domów, w Warszawie i okolicach trwa wspólna akcja firmy Diageo, inicjatora kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” oraz
Komendy Stołecznej Policji. W jej ramach kierowcy otrzymują ulotki z informacjami o kampanii i nowym taryfikatorem punktów karnych.
Na ten moment policjanci rozdali kierowcom około 1000 ulotek. Z rozmów z kierowcami wiemy, że cenią sobie możliwość otrzymania nowego taryfikatora punktów karnych w poręcznym formacie. Wiele osób dopiero dzięki naszym ulotkom dowiedziało się o zmianach w przepisach. Dla kierujących pojazdami równie ważne są jednak informacje dotyczące reakcji organizmu na działanie alkoholu, jego wpływu na zachowanie – mówi asp. Mariusz Mrozek, Rzecznik Komendanta Stołecznego Policji.
Diageo to międzynarodowa grupa produkcji i dystrybucji alkoholi z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”