Od 15 sierpnia, na okoliczność końca wakacji i powrotów do domów, w Warszawie i okolicach trwa wspólna akcja firmy Diageo, inicjatora kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” oraz
Komendy Stołecznej Policji. W jej ramach kierowcy otrzymują ulotki z informacjami o kampanii i nowym taryfikatorem punktów karnych.
Na ten moment policjanci rozdali kierowcom około 1000 ulotek. Z rozmów z kierowcami wiemy, że cenią sobie możliwość otrzymania nowego taryfikatora punktów karnych w poręcznym formacie. Wiele osób dopiero dzięki naszym ulotkom dowiedziało się o zmianach w przepisach. Dla kierujących pojazdami równie ważne są jednak informacje dotyczące reakcji organizmu na działanie alkoholu, jego wpływu na zachowanie – mówi asp. Mariusz Mrozek, Rzecznik Komendanta Stołecznego Policji.
Diageo to międzynarodowa grupa produkcji i dystrybucji alkoholi z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

