Od 15 sierpnia, na okoliczność końca wakacji i powrotów do domów, w Warszawie i okolicach trwa wspólna akcja firmy Diageo, inicjatora kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” oraz
Komendy Stołecznej Policji. W jej ramach kierowcy otrzymują ulotki z informacjami o kampanii i nowym taryfikatorem punktów karnych.
Na ten moment policjanci rozdali kierowcom około 1000 ulotek. Z rozmów z kierowcami wiemy, że cenią sobie możliwość otrzymania nowego taryfikatora punktów karnych w poręcznym formacie. Wiele osób dopiero dzięki naszym ulotkom dowiedziało się o zmianach w przepisach. Dla kierujących pojazdami równie ważne są jednak informacje dotyczące reakcji organizmu na działanie alkoholu, jego wpływu na zachowanie – mówi asp. Mariusz Mrozek, Rzecznik Komendanta Stołecznego Policji.
Diageo to międzynarodowa grupa produkcji i dystrybucji alkoholi z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu