logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 100% z 1% po raz trzeci
14.02.2010
Tematy: Wydarzenia

100% z 1% po raz trzeci



W ubiegłym roku Polacy przekazali organizacjom pożytku publicznego w ramach 1% podatku rekordową, jak na dotychczasowe wyniki, kwotę 380 mln zł. 28% podatników zdecydowało się skorzystać z tej możliwości wsparcia organizacji. 1% trafił do 6038 organizacji pożytku publicznego.

Tygodnik Newsweek oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce po raz trzeci organizują konkurs „100% z 1%”, który ma nagradzać najlepsze kampanie zachęcające do wpłaty 1% na daną organizację. Celem konkursu jest podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.

Kreacje reklamowe będą oceniane dwuetapowo: przez internautów oraz przez jurorów. Będą one wybierane w ośmiu kategoriach:
• plakat lokalny,
• plakat ogólnopolski,
• internet,
• prasa lokalna,
• prasa ogólnopolska,
• tv – spot,
• radio – spot
• akcje specjalne (nowa kategoria).

Zgłoszenia kampanii medialnych należy przesyłać do 14 marca br. za pośrednictwem strony www.jedenprocent.newsweek.pl
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek