W ubiegłym roku Polacy przekazali organizacjom pożytku publicznego w ramach 1% podatku rekordową, jak na dotychczasowe wyniki, kwotę 380 mln zł. 28% podatników zdecydowało się skorzystać z tej możliwości wsparcia organizacji. 1% trafił do 6038 organizacji pożytku publicznego.
Tygodnik Newsweek oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce po raz trzeci organizują konkurs „100% z 1%”, który ma nagradzać najlepsze kampanie zachęcające do wpłaty 1% na daną organizację. Celem konkursu jest podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Kreacje reklamowe będą oceniane dwuetapowo: przez internautów oraz przez jurorów. Będą one wybierane w ośmiu kategoriach:
• plakat lokalny,
• plakat ogólnopolski,
• internet,
• prasa lokalna,
• prasa ogólnopolska,
• tv – spot,
• radio – spot
• akcje specjalne (nowa kategoria).
Zgłoszenia kampanii medialnych należy przesyłać do 14 marca br. za pośrednictwem strony www.jedenprocent.newsweek.pl
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów