W ubiegłym roku Polacy przekazali organizacjom pożytku publicznego w ramach 1% podatku rekordową, jak na dotychczasowe wyniki, kwotę 380 mln zł. 28% podatników zdecydowało się skorzystać z tej możliwości wsparcia organizacji. 1% trafił do 6038 organizacji pożytku publicznego.
Tygodnik Newsweek oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce po raz trzeci organizują konkurs „100% z 1%”, który ma nagradzać najlepsze kampanie zachęcające do wpłaty 1% na daną organizację. Celem konkursu jest podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Kreacje reklamowe będą oceniane dwuetapowo: przez internautów oraz przez jurorów. Będą one wybierane w ośmiu kategoriach:
• plakat lokalny,
• plakat ogólnopolski,
• internet,
• prasa lokalna,
• prasa ogólnopolska,
• tv – spot,
• radio – spot
• akcje specjalne (nowa kategoria).
Zgłoszenia kampanii medialnych należy przesyłać do 14 marca br. za pośrednictwem strony www.jedenprocent.newsweek.pl
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach