Zwycięska kampania 1% otrzyma w nagrodę emisję w mediach o wartości 100.000 zł.
Coroczne kampanie społeczne zachęcające do wspierania poszczególnych organizacji w ramach 1% podatku powoli stają się cyklicznym, medialnym wydarzeniem. Ich formy rozwijają się, są coraz ciekawsze i bardziej profesjonalne. Dlatego Kampania 1% to jedna z 8 podstawowych kategorii tegorocznej, 4. edycji konkursu Kampania Społeczna Roku.
W poprzednich latach wyróżnieni w tej konkurencji zostali między innymi twórcy projektu „Mały procent – wielka sprawa!” oraz „Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje”.
W 4. odsłonie konkursu, zgłoszone kampanie 1%, już po zamknięciu zgłoszeń, oceniać będą także czytelnicy portalu kampaniespoleczne.pl. Za pośrednictwem głosowania internatów wyłonionych zostanie 5 nominacji, spośród których jury wybierze zwycięzcę prestiżowej statuetki oraz nagrody w postaci czasu emisyjnego o wartości 100.000 zł brutto. Partnerem kategorii 1% i fundatorem nagrody jest Dom Mediowy Codemedia SA.
W kategorii Kampanie 1% można zgłaszać projekty mające swoją emisję w terminie od stycznia 2011 do 30 marca 2012. Koszt zgłoszenia wynosi 200zł+VAT. W tej kategorii mogą brać udział tylko kampanie realizowane na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego.
Partnerem Strategicznym Konkursu jest firma PGNIG, Partnerami Wspierającymi: Polpharma – Partner kategorii o tematyce zdrowotnej i Dom Mediowy Codemedia SA – Partner kategorii 1 % i fundator nagrody, przestrzeni reklamowej o wartości brutto 100.000 zł. Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Termin zgłoszenia kampanii upływa 30 marca 2012 roku.
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Patronat Honorowy: Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Partnerzy: ZFPR, SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni: TVP Info, Tok FM, Brief, Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, forsal.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025Wydarzenia
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej