logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 100.000zł czeka na najlepszą kampanię 1%
21.03.2012
Tematy: Wydarzenia

100.000zł czeka na najlepszą kampanię 1%



Zwycięska kampania 1% otrzyma w nagrodę emisję w mediach o wartości 100.000 zł.

Coroczne kampanie społeczne zachęcające do wspierania poszczególnych organizacji w ramach 1% podatku powoli stają się cyklicznym, medialnym wydarzeniem. Ich formy rozwijają się, są coraz ciekawsze i bardziej profesjonalne. Dlatego Kampania 1% to jedna z 8 podstawowych kategorii tegorocznej, 4. edycji konkursu Kampania Społeczna Roku.

W poprzednich latach wyróżnieni w tej konkurencji zostali między innymi twórcy projektu „Mały procent – wielka sprawa!” oraz „Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje”.

W 4. odsłonie konkursu, zgłoszone kampanie 1%, już po zamknięciu zgłoszeń,  oceniać będą także czytelnicy portalu kampaniespoleczne.pl. Za pośrednictwem głosowania internatów wyłonionych zostanie 5 nominacji, spośród których jury wybierze zwycięzcę prestiżowej statuetki oraz nagrody w postaci czasu emisyjnego o wartości 100.000 zł brutto. Partnerem kategorii 1% i fundatorem nagrody jest Dom Mediowy Codemedia SA.

W kategorii Kampanie 1% można zgłaszać projekty mające swoją emisję w terminie od stycznia 2011 do 30 marca 2012. Koszt zgłoszenia wynosi 200zł+VAT. W tej kategorii mogą brać udział tylko kampanie realizowane na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego.

Partnerem Strategicznym Konkursu jest firma PGNIG, Partnerami Wspierającymi: Polpharma – Partner kategorii o tematyce zdrowotnej i Dom Mediowy Codemedia SA – Partner kategorii 1 % i fundator nagrody, przestrzeni reklamowej o wartości brutto 100.000 zł. Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Termin zgłoszenia kampanii upływa 30 marca 2012 roku.

Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Patronat Honorowy: Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Partnerzy: ZFPR, SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni:  TVP Info, Tok FM, Brief, Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, forsal.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek