logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  21.03.2012

100.000zł czeka na najlepszą kampanię 1%



Zwycięska kampania 1% otrzyma w nagrodę emisję w mediach o wartości 100.000 zł.

Coroczne kampanie społeczne zachęcające do wspierania poszczególnych organizacji w ramach 1% podatku powoli stają się cyklicznym, medialnym wydarzeniem. Ich formy rozwijają się, są coraz ciekawsze i bardziej profesjonalne. Dlatego Kampania 1% to jedna z 8 podstawowych kategorii tegorocznej, 4. edycji konkursu Kampania Społeczna Roku.

W poprzednich latach wyróżnieni w tej konkurencji zostali między innymi twórcy projektu „Mały procent – wielka sprawa!” oraz „Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje”.

W 4. odsłonie konkursu, zgłoszone kampanie 1%, już po zamknięciu zgłoszeń,  oceniać będą także czytelnicy portalu kampaniespoleczne.pl. Za pośrednictwem głosowania internatów wyłonionych zostanie 5 nominacji, spośród których jury wybierze zwycięzcę prestiżowej statuetki oraz nagrody w postaci czasu emisyjnego o wartości 100.000 zł brutto. Partnerem kategorii 1% i fundatorem nagrody jest Dom Mediowy Codemedia SA.

W kategorii Kampanie 1% można zgłaszać projekty mające swoją emisję w terminie od stycznia 2011 do 30 marca 2012. Koszt zgłoszenia wynosi 200zł+VAT. W tej kategorii mogą brać udział tylko kampanie realizowane na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego.

Partnerem Strategicznym Konkursu jest firma PGNIG, Partnerami Wspierającymi: Polpharma – Partner kategorii o tematyce zdrowotnej i Dom Mediowy Codemedia SA – Partner kategorii 1 % i fundator nagrody, przestrzeni reklamowej o wartości brutto 100.000 zł. Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Termin zgłoszenia kampanii upływa 30 marca 2012 roku.

Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Patronat Honorowy: Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Partnerzy: ZFPR, SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni:  TVP Info, Tok FM, Brief, Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, forsal.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek