logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 10 tys. sadzonek na Polach Mokotowskich
23.04.2013
Tematy: Wydarzenia

10 tys. sadzonek na Polach Mokotowskich



Światowy Dzień Ziemi to największe ekologiczne święto świata, obchodzone od 1970 roku, obecnie w 192 krajach świata. Organizatorzy ze wszystkich krajów od wielu lat skupieni są w Earth Day Network, z siedzibą w Waszyngtonie. W Polsce początek obchodów to rok 1990. W tym roku festyn z tej okazji odbędzie się 28 kwietnia w godzinach 10:00- 18:00 w Warszawie na Polu Mokotowskim.

Obchody Światowego Dnia Ziemi w 2013 r. odbywać się będą w ramach kampanii edukacyjnej „Elektroodpady – proste zasady” dofinansowanej przez NFOŚiGW, a prowadzonej przez Fundację Ośrodka Edukacji Ekologicznej. Organizatorzy zaplanowali program dla rodzin – warsztaty i zabawy dla dzieci pod hasłem Kraina Małych Przyjaciół Recyklingu, prezentację i sprzedaż produktów tradycyjnych – Stół Darów Ziemi oraz prezentację Lasów Państwowych, które przygotowały dla uczestników 10.000 sadzonek. Polska Organizacja Turystyczna przygotuje stoisko informacyjne. O porządek i czystość podczas festynu „Dzień Ziemi 2013” zadba MPO w Warszawie, które na Polu Mokotowskim będzie miało swoje stoisko edukacyjne a na nim warsztaty czerpania papieru.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek