SABMiller – właściciel Kompanii Piwowarskiej i producent piwa – opublikował Raport Zrównoważonego Rozwoju i rusza z kampanią komunikacyjną zrównoważonego rozwoju: „10 priorytetów. Jedna przyszłość”. (Spot kampanii)
– Zrównoważony rozwój leży u podstaw sukcesu naszej firmy. Przyjęte przez nas jasne i głęboko w firmie zakorzenione stanowisko przynosi namacalne korzyści zarówno firmie, jak i społecznościom, wśród których działamy. Nasze postępy i wyniki są nadzorowane przez afiliowaną przy zarządzie Firmową Komisję ds. Odpowiedzialności i Oceny Ryzyka(z ang. CARAC) – powiedział Graham MacKay Dyrektor Generalny SABMiller.
Raport Zrównoważonego Rozwoju (tutaj można go pobrać) obejmuje rok finansowy zakończony 31 marca 2010 r. i jest ściśle związany z Raportem Rocznym SABMiller. Raport zawiera informacje na temat 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, wszystkich firm wchodzących w skład grupy SABMiller (w tym także Kompanii Piwowarskiej) oraz działań jakie te firmy podejmują w ramach zrównoważonego rozwoju na poszczególnych rynkach (w tym także w Polsce). SABMiller komunikuje o tym poprzez kampanię „10 priorytetów. Jedna przyszłość.”
– Spośród 24 celów, jakie wyznaczyliśmy sobie w zeszłym roku, z powodzeniem zrealizowaliśmy 22, pozostałe dwa są właśnie realizowane. Bardzo cieszy nas fakt, że zrobiliśmy postępy względem naszych długofalowych zobowiązań ograniczenia zużycia wody i emisji dwutlenku węgla. Ponownie opublikowaliśmy wyniki naszej Matrycy Zrównoważonej Oceny (SAM), która tworzy punkt odniesienia dla wyników zrównoważonego rozwoju działań SABMiller oraz MillerCoors. Pomimo podniesienia kryteriów wyników, z przyjemnością informujemy, że nasze ogólne wyniki poprawiły się w tym roku w ramach ośmiu na dziesięć priorytetów. – wyjaśnia Graham MacKay.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary