1 / 9
Choć animacje utrzymane są w baśniowej konwencji, historie opowiadane przez dzieci są drastyczne, pełne strachu i smutku. Kilkulatki opowiadają o swojej ucieczce z ogarniętej wojną Syrii. Każda „bajka” kończy się komentarzem „Some stories were never meant for children”. Akcja miała na celu zwrócenie uwagi na losy najmłodszych uchodźców. Inicjatywę nagrodzoną Grand Prix for Good i złotem w kategorii Cyber przygotowała agencja 180LA z Santa Monica dla UNICEF.
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii