logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.06.2017

1% z zakupów w Tesco trafi do Banków Żywności



Tesco, wspólnie z ponad 100 dostawcami z całej Europy, rusza z nową kampanią wspierającą Banki Żywności i ich podopiecznych. 1% wartości sprzedaży produktów popularnych marek w okresie 29.06 – 12.07 zostanie przekazany do Banków Żywności, aby pomóc sfinansować posiłki dla najbardziej potrzebujących.

Tesco w Polsce współpracuje z Bankami Żywności już 17 lat, udostępniając swoje sklepy jako miejsce zbiórek żywności. Od października 2013 roku sklepy Tesco dodatkowo przekazują nadwyżki produktów bezpośrednio do lokalnych banków żywności. W tym roku zaś po raz pierwszy w walkę z marnowaniem żywności w tak znacznym stopniu włączyli się dostawcy. W akcji udział biorą między innymi marki takie jak Pepsi, Lipton, Knorr czy Wawel. Na liście produktów, których zakup stanowi wsparcie dla Banków Żywności, jest ponad 900 pozycji. Pełną listę produktów i dodatkowe informacje znaleźć można na stronie tesco.pl.

„Dla mnie najlepszym aspektem tej nowej inicjatywy jest to, że po raz pierwszy jesteśmy razem z naszymi partnerami. W Tesco wierzymy, że walka z marnowaniem żywności nie może być wygrana, jeśli ogranicza się do własnych operacji Tesco. Bardzo cieszymy się, że nasi partnerzy również uznają znaczenie tego tematu i wspólnie budujemy koalicję ułatwiającą walkę z marnowaniem żywności branży spożywczej. Dzięki temu możemy pomagać ludziom potrzebującym w naszym otoczeniu”– powiedział Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

Od rozpoczęcia współpracy Tesco i Banków Żywności w 2013 roku, do potrzebujących trafiła żywność, która wystarczyłaby do przygotowania 8 milionów ciepłych posiłków. Tesco zobowiązało się także, iż do 2020 roku wszystkie sklepy sieci w Europie Środkowej umożliwią lokalnym organizacjom charytatywnym odbieranie nadwyżek żywności.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek