logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 1% podatku na rzecz zdolnych dzieci
24.03.2011
Tematy: Wydarzenia, Polska

1% podatku na rzecz zdolnych dzieci



Kampanię 1% rozpoczyna Fundacja Prymus z Bukwałdu, która od 2004 roku finansuje stypendia dla zdolnych dzieci z ubogich rodzin w Gminie Dywity (województwo warmińsko-mazurskie).

W ciągu sześciu lat od uzyskania statusu OPP wsparcie Prymusa otrzymało blisko 100 utalentowanych dzieci. Misją Fundacji jest zapewnienie dzieciom ze wsi takich samych możliwości na rozwój i edukację, jakie mają dzieci mieszkające w miastach. W tym celu oprócz stypendiów i nagród dla najzdolniejszych, Prymus organizuje dzieciom czas wolny, wypełniając go edukacyjnymi grami, zabawami, wycieczkami oraz różnego rodzaju warsztatami. Na swoje działania Fundacja wydała już prawie 100.000 PLN.

Fundacja działa również na rzecz rozwoju warmińskiej kultury poprzez, m.in., Konkurs Recytatorski im. Marii Zientary-Malewskiej, który ma już ponad dwudziestoletnią tradycję. Prymus opiekuje się również Izbą Pamięci poetki, która mieści się w budynku dawnej szkoły w Brąswałdzie.

Kampania „1% podatku dla zdolnych dzieci” potrwa do końca kwietnia. Aby wesprzeć działania Prymusa, można przekazać na jego rzecz 1% swojego podatku. W rozliczeniu PIT wystarczy wpisać numer KRS 0000219132.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.fundacjaprymus.org.



Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek