logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 1% na kulturę – konkurs na reklamę
08.11.2010
Tematy: Wydarzenia

1% na kulturę – konkurs na reklamę



Konkursowi reklamowemu Złote Orły towarzyszy konkurs Młode Orły skierowany do młodych adeptów reklamy. W tegorocznej edycji zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu lub billboardu z użyciem hasła “1% na kulturę”. Możliwe jest dodanie własnego hasła. Termin nadesłania pracy upływa w piątek 12 listopada 2010 r. Konkurs jest otwarty dla wszystkich twórców do 28 roku życia (urodzonych nie wcześniej niż w 1982 r.)

Nagrodą jest Grand Prix konkursu Młode Orły 2010 oraz 5000,- złotych ufundowane przez polski oddział IAA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy). Nagrody zostaną wręczone na uroczystości w warszawskim hotelu Westin 14 grudnia 2010 roku.

“Nad Polską wisi groźba regresu cywilizacyjnego” tak zaczyna się petycja do Premiera wystosowana przez porozumienie Obywatele Kultury. Chodzi m.in. o podwyższenie środków ministerstwa kultury do wysokości 1% budżetu rządowego (więcej szczegółów na stronie www.obywatelekultury.pl). Dla rządu to tylko 1%, a dla kultury aż 25% podwyżki. Dotychczasowa wysokość wydatków państwa na kulturę stawia Polskę na przedostatnim miejscu w Unii Europejskiej.

Uwaga! Termin przyjmowania zgłoszeń został przesunięty na 19 listopada.

Szczegółowe informacje nt. konkursu: www.zloteorly.com.pl/mlode.html








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek