Konkursowi reklamowemu Złote Orły towarzyszy konkurs Młode Orły skierowany do młodych adeptów reklamy. W tegorocznej edycji zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu lub billboardu z użyciem hasła “1% na kulturę”. Możliwe jest dodanie własnego hasła. Termin nadesłania pracy upływa w piątek 12 listopada 2010 r. Konkurs jest otwarty dla wszystkich twórców do 28 roku życia (urodzonych nie wcześniej niż w 1982 r.)
Nagrodą jest Grand Prix konkursu Młode Orły 2010 oraz 5000,- złotych ufundowane przez polski oddział IAA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy). Nagrody zostaną wręczone na uroczystości w warszawskim hotelu Westin 14 grudnia 2010 roku.
“Nad Polską wisi groźba regresu cywilizacyjnego” tak zaczyna się petycja do Premiera wystosowana przez porozumienie Obywatele Kultury. Chodzi m.in. o podwyższenie środków ministerstwa kultury do wysokości 1% budżetu rządowego (więcej szczegółów na stronie www.obywatelekultury.pl). Dla rządu to tylko 1%, a dla kultury aż 25% podwyżki. Dotychczasowa wysokość wydatków państwa na kulturę stawia Polskę na przedostatnim miejscu w Unii Europejskiej.
Uwaga! Termin przyjmowania zgłoszeń został przesunięty na 19 listopada.
Szczegółowe informacje nt. konkursu: www.zloteorly.com.pl/mlode.html
zobacz także
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!