logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  24.02.2010

Да się, Да



Ruszyła kolejna kampania 1%, tym razem ze wschodnim akcentem. "Za 1% da się wyleczyć chore dzieci? Да! – Leczymy polskie dzieci z Kresów" informuje w reklamach Stowarzyszenie Expatria.

Celem kampanii jest zebranie pieniędzy, które umożliwią leczenie polskich dzieci z Białorusi i Ukrainy. Expatria finansuje leczenie dzieci o polskich korzeniach, mieszkających w państwach powstałych po rozpadzie ZSRR. Ze względu na rozmiary polskiej społeczności oraz bliskość geograficzną, większość podopiecznych organizacji pochodzi z Białorusi i Ukrainy. Ale pomoc dociera również do: Rosji, Gruzji czy Armenii.

Nowe państwa wciąż przeżywają problemy wewnętrzne, a sytuacja służby zdrowia na wschodzie jest o wiele trudniejsza niż w Polsce. W szpitalach brakuje często nie tylko podstawowego sprzętu medycznego, ale i lekarstw czy czystych prześcieradeł. Mnożą się błędnie postawione diagnozy, niewłaściwy dobór leków i terapii. Leczenie jest bezpłatne tylko z nazwy. Dosłownie za wszystko trzeba płacić, za lekarstwa, podstawową opiekę pielęgniarską, a nawet za zmianę pościeli na czystą czy zrobienie zastrzyku. Do Expatrii trafia wiele dzieci, które straciły zdrowie w wyniku niefachowej, szkodliwej opieki medycznej, a także takich, których rodzice bądź opiekunowie nie mają pieniędzy na leczenie.

Kolejną kwestią są domy dziecka. Na wschodzie wciąż dominują ogromne sierocińce, w których na co dzień mieszka i żyje ponad 100 dzieci – czasem nawet 400. Dzieci nie tylko nie mają tam właściwej opieki medycznej, ale i pedagogicznej.

Kampania obejmie całą Polskę – obecna będzie w internecie, prasie, na ulotkach, plakatach i w środkach komunikacji miejskiej.

Strona kampanii: www.1procentdzieciom.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Leczymy polskie dzieci z Kresów
Czas:
2010.2.23 - 2010.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Expatria
Media:
Prasa, ulotki, plakaty, internet
Wykonawca:
Dominika Kaczor
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Za 1% da się wyleczyć chore dzieci? Да! Leczymy polskie dzieci z Kresów.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek