„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok” – przekonuje firma Żywiec Zdrój S.A. w kampanii „Moje Silne Drzewo”. Ma ona zachęcić konsumentów do posadzenia Miliona drzew na Żywiecczyźnie.
Moje Silne Drzewo to program marketingu zaangażowanego społecznie (CRM), wpisującego się w strategię marki i jej wizerunek, a ukierunkowanego na konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Jego celem jest krzewienie szacunku do drzew i edukacja o roli drzew w naszym życiu. Akcja pozwala klientom poczuć, że robią coś ważnego dla środowiska, dla siebie i przyszłych pokoleń.
30–sekundowy spot reklamowy emitowany będzie przez cały marzec w stacjach telewizyjnych: TVN i TVN 7, TVP 1 i 2 , Polsat i Polsat2 oraz TV4. Grupa docelowa kampanii jest bardzo szeroka – core target to świadomi mieszkańcy miast – dorośli w wieku 20-49 lat.
Ambasadorami programu zostali Dorota Wellman i Marcin Prokop. Dołączyło do nich grono znanych ludzi nazwanych Przyjaciółmi Drzew: Anna Dymna, Ewelina Flinta, Kayah, Kora i kilkanaście innych gwiazd. Partnerzy i Patroni programu to Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, Fundacja Nasza Ziemia, TVN, Onet oraz Zumi.
Materiały promocyjne autorstwa agencji Banah Group, odpowiedzialnej także za realizację spotu reklamowego, zostały wyprodukowane ma ekologicznym papierze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi