Zaczyna się jak film akcji. Dwa samochody zderzają się z hukiem na spokojnej ulicy. Wszystko, od kraksy do jej przyczyn, widać w spowolnionym tempie.
Niewątpliwą tragedię chwili podkreślają emocje na twarzach świadków zdarzenia: przerażony chłopiec, przejeżdżający nieopodal na rowerze, zszokowana kobieta podlewająca trawnik, zdezorientowane dziecko wewnątrz samochodu, który za chwilę ulegnie wypadkowi.
Wszystko cofa się do momentu, gdy odbiorca poznaje przyczynę zdarzenia. Matka, prowadząca auto słyszy dźwięk powiadomienia w telefonie. Otwiera się zdjęcie jej córeczki, które kobieta umieściła na jednym z portali społecznościowych. Wpatrzona w ekran smartfona, zwraca się więc do siedzącego za nią kilkuletniego dziecka: Wszyscy lajkują Twoje zdjęcie, które zapostowałam.
Zderzenie samochodów trwa sekundy. Słychać tylko dźwięk silnego uderzenia pojazdów i rozbijającego się szkła. Powtórka, tylko w szybszym tempie. W konsekwencji – z pozoru niewinnego – zerknięcia na telefon podczas jazdy, życie bohaterów idealnie przeciętnego dnia zostaje nieodwracalnie zmienione.
"No post is worth a life" ("Żaden post nie jest warty życia") – pojawia się główne hasło kampanii. Słowo "post" zastępują kolejno inne wyrazy: "glance, email, search, text" ("zerknięcie, email, wyszukiwanie, sms") – przekaz jest ten sam: aktywność w sieci nie jest warta ludzkiego życia.
"AT&T przypomina: to może poczekać" – kończy narrator, odsyłając na stronę ItCanWait.com, stworzoną przez amerykańskie przedsiębiorstwo komunikacyjne AT&T. Firma stworzyła kampanię, w której promuje autorską aplikację AT&T DriveMode App, której celem jest wyciszanie przychodzących powiadomień w trakcie prowadzenia samochodu, by móc skupić się tylko i wyłącznie na drodze, zachowując tym samym bezpieczeństwo. "Eyes on the road, not on your phone" ("Patrz na drogę, nie na telefon"), łącznie z hashtagiem #ItCanWait (#ToMożeZaczekać) stanowią główne przesłanie aplikacji.
Joanna Bącela
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi