Życie to nie Facebook, nowi znajomi mogą zarażać
Takiej kampanii po PCK mało kto by się spodziewał. Jest tu i impreza, i alkohol, i trochę nagości i prawie seks.
Wirusowa – nomen omen – kampania "Zaproszenie do znajomych" nawiązuje do facebookowego narzędzia "Friend request", kiedy to znajomi odnajdują siebie w serwisie i wysyłają do siebie zaproszenie do kontaktu. Spot rozprzestrzenia się po sieci, a jego celem jest przestrzeganie przed niepewnymi znajomościami, a w konsekwencji przed zakażeniem się wirusem HIV od nowo poznanej, nawet bardzo atrakcyjnej, osoby.
HIV może być przenoszony drogą płciową przez stosunek seksualny z osobą zakażoną, przez krew i z zakażonej matki na dziecko.
By pomóc rozpowszechnić kampanię można do swoich znajomych zaprosić Alę Skoczewską – postać wykreowaną na potrzeby kampanii. PCK tutaj przedstawia instrukcję.
Spot promujący akcję wyreżyserował Bartosz Pogoda, a wyprodukował go dom produkcyjny Dynamo.
Polski Czerwony Krzyż jest najstarszą organizacją humanitarną w Polsce, skupiającą ponad 200 tysięcy wolontariuszy. Podstawową misją PCK jest zapobieganie i łagodzenie cierpienia ludzkiego oraz ochrona ludzkiej godności, bez jakiejkolwiek dyskryminacji dotyczącej narodowości, rasy, płci, przekonań religijnych lub politycznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem