Miesięcznik „Zwierciadło” wydawany przez Wydawnictwo Zwierciadło zainaugurował akcję społeczną „Wolni od stresu” z kampanią billboardową promującą przedsięwzięcie w sześciu największych polskich miastach oraz stroną internetową akcji www.wolniodstresu.pl
Kampania ma edukować i wspierać czytelniczki pisma w walce ze stresem. W każdym numerze „Zwierciadła” znaleźć będzie można specjalne materiały – wywiady z psychologiem Wojciechem Eichelbergerem, pokazy ćwiczeń relaksujących, prezentacje kojącej muzyki, filmów czy książek czy porady kosmetologów itp.
Akcji poświęcone będą też odbywające się w tym roku częściej, bo co miesiąc i w różnych miastach Polski, warsztaty „Akademii Zwierciadła” podczas których czytelniczki magazynu dowiedzą się, jak radzić sobie ze stresem w pracy i zapoznają się z technikami relaksacyjnymi.
Autorem logo i reklam akcji jest Andrzej Pągowski, stronę kampanii wykonała firma Vantoo Team.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi