Jadąca późną porą ciężarówka na pozornie pustej drodze, otoczonej łąkami i lasami, zwykle nie budzi większego zainteresowania. No chyba, że jest to… znikająca ciężarówka. Pojawia się i znika, niczym w filmie science-fiction czy horrorze.
Sprawa znikającego pojazdu wyjaśnia się, gdy odbiorca widzi kolejną scenę klipu. Z naprzeciwka nadjeżdza samochód osobowy. Za kierownicą siedzi mężczyzna, który zdecydowanie nie powinien prowadzić. Zmęczenie sprawia, że oczy zamykają się co chwila na nieco dłużej niż trwa mrugnięcie oka. I tu właśnie wyjaśnia się sprawa cieżarówki. Otóż kiedy oczy kierowcy się zamykają – ciężarówka magicznym sposobem znika z drogi, po prostu – staje się niewidoczna. Niestety tylko dla kierowcy. W rzeczywistości nadal istnieje, co pokazuje ostatnia scena klipu. Kierowca ponownie zamyka oczy na zbyt długą chwilę. Dochodzi do zderzenia.
"Stop before fatigue stops you" ("Zatrzymaj się zanim zmęczenie Cię zatrzyma") – pojawia się końcowe hasło. Kampania, zrealizowana przez agencję Lg2, na zlecenie Stowarzyszenia Ubezpieczeniowego Pojazdów (Societe de l’assurance automobile) z kanadyjskiej prowincji Quebec, ostrzega przed zagrożeniami, jakie niesie ze sobą jazda samochodem w stanie dużego zmęczenia. Okres reakcji jest spowolniony, a obraz rzeczywisty się zatraca, co pokazuje przedstawione video. Wypadki na drogach, spowodowane zasypiającymi kierowcami nie muszą, a przede wszystkim nie powinny być, codziennością. Przekaz jest jasny – wszystko zależy od odpowiedzialności osoby siadającej za kółkiem. Klip ma na celu zwiększenie świadomości wśród kierowców i zachęcenie do zatrzymywania się w przypadku napływu niekontrolowanego zmęczenia.
Joanna Bącela
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi