────── 03.09.2021
Zamaskowany problem
Maseczki to nowe plastikowe reklamówki. Od momentu wybuchu pandemii wyrzucanych do śmieci jest… ponad trzy miliardy ich sztuk. Każdego dnia. Kampania społeczna zrealizowana na zamówienia organizacji France Nature Environnement ma nie tylko unaocznić nam wagę i rozmiary „zamaskowanego” problemu, ale również przypomnieć, że nasze odpady, prędzej czy później, zawsze lądują w morzu.
Nazwa kampanii:
The Masks
Czas:
2021.9.2
Kraje:
Francja
Nadawca:
France Nature Environnement
Media:
print
Wykonawca:
L'Associe, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!